- 827 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
..... SENİNLE KIRK ÜÇ YIL
.......... SENİNLE KIRK ÜÇ YIL
...... Takvimler 25 Temmuz 1976’yı gösteriyordu bundan tam kırk üç yıl önce. Sen beyaz gelinlik içinde melekler gibi
süzülürken ben de siyah damatlı içinde heyecanla ilk dansımızı ederek başlıyorduk uzun bir yolculuğa. Yüreklerimiz heyecanla çarparken umutlarımız ve hayallerimiz vardı yarınlar adına.
...... Evet sevgili yaşam yoldaşım, iki oğlumun anası ve iki torunumun baba annesi. Candaş’ım, sırdaşım , zor yollardaki yılmaz yoldaşım sevgili Fatoş’um. Bak bu gün 25 Temmuz 2019. Geriye dönüp baktığımızda; " Hiç bir şey anlamadık." ama yan yana gelip aynanın karşısına geçtiğimizde; " Biz, gerçekten biz miyiz? " diye sorduğumuz bir gerçek var. Saçlarımızda ki aklar, alnımızdaki yılların çizgileri gerçekleri söylüyor bize. İşte bu gerçek geçen kırk üç yıl içinde yaşanılan acıların, hüzünlerin ve yorgunlukların üzerimizdeki izleridir.
...... Kırk üç yıl hep mücadele ile geçti. Yaşamın gerçekleri, ekonomik sıkıntılar, yaşamımız içinde yer alan hastalıklar ve ölümler, emek, demokrasi ve özgürlükler adına verdiğimiz mücadeleler bizden hep bir şeyler aldı götürdü seller ve erozyonlar gibi. Ama yaşanan tüm bu olumsuzluklara karşın içimizdeki direnme gücü, yaşama olan bağlılığımız, çevremizdeki sevenlerimiz ve gerçek dostlarımızın dayanışma ruhu içindeki varlıkları ile namerde boyun bükmeden yaşamayı becerdik. Çıkar için kimsenin önünde diz çökmedik, ezilmedik ve büzülmedik. Hep dik durduk ve dik kaldık.
...... Geçen zaman ve yaşanan bunca zorluklarda bana yoldaş, sırdaş ve arkadaş olduğun için sana minnettarım. İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım ve sevmişim, iyi ki de seninle evlenmişim. Aklımı seveyim. Çocuklarımız ve torunlarımız ile
daha nice güzel yılları birlikte yaşama dilek ve umuduyla seni selamlıyorum. Evliliğimizin kırk üçüncü yılı her ikimize de kutlu olsun. Yarınlarımız bu günlerimizden daha güzel, sağlıklı ve mutlu olsun.
....................... Kırk üç yılı yaşadık seninle biz ikimiz
....................... Saçlarımız ağardı, bak buruştu tenimiz
....................... Biz yollarda yürürken bükülse de belimiz
....................... Son nefesi verirken bitmesin hiç sevgimiz.
................................................................................ Selamettin PULAT 25.07.2019 Erenler / SAKARYA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.