- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kömür Karası Turna Kuşu Oluşum Alanına
Kömür Karası Turna Kuşu Oluşum Alanına
Memlekette, Turna kuşu yaşam alanında iki tane leopar gelmiş. E, o zaman Truva İmpatoruna bunu bildiren olmamış. Zaten Turna Kuşu hava uçar da leoparın kanatları olmadığı için zaten avlayıp yeme ihtimali olmaz diye düşünmüşler. Bunu da düşünen askerlermiş. Çünkü iki leopar sürekli keklikleri bir bir yiyormuş. Korkudan Truva Kralına anlatamıyormuş.
Truva İmpatorluğu Kraliyet Ordusu Komutanı saygı ulak aracıyla bu mektubu Zeus İmpatoru’na bu şekilde iletmiş. İkinci mektubu da cevap vermeden son kekliğini de yiyen leoparlardan korkusuna yazmış.
"Yüce Zeus Kralım ülkenizde keklik bulunur mu? Bulunursa avlayıp yemek için besliyor musunuz? Besliyorsanız ülkemize yardıma gelmeniz gerekiyor. Yoksa size vereceğim hediyeleri ben kendi elimle getirip verirsem savaşta olduğumuzu zannederler. Dünya’nın en Güçlü, Zeki ve Yüce Kralına yani Truva Kralı’na açıklama yapmak zorunda kalırsınız."
Zeus Kralı her mektupta şüpheli davrandığı gibi bunun savaş ilanı düşünmüş. Kısa bir cevap yazmış.
-" Yazın çok kötü. Kömür madenine git biraz mürekkep al." demiş.
Truva İmpatorluğu Komutanı istediği cevabı alıp bir kayık leoparları yakalayarak Zeus Krallığına bırakmış.
Askerler kıyafet değiştirerek atlarına binip zor geçecek yolculuğa başlamış.
Tam bu sırada Zeus Kralı mutlu bir şekilde:
-" Ordumda ki eksik olan iki komutanı göndermişsin. Şu kömür karası halini bırakta Zeus Kralının sağında ve solunda olan bu iki asil leopara söylediğin ezgileri okumaya başlamak için gelmesin. Bunlar balık yemeye başladı. Mürekkep balığı kalmadı. İncir ağaçları yılbaşında dikmelisin."
Binlerce yıl sürecek savaş başlayacak. Hiç bir zamanda bitmeyecektir. Ta ki, incir reçeli bulunana kadar.
Mustafa Uysal
Kütahya Doruk Gazetesi
Araştırmacı- Yazar
19-03-2019
19:03
Gürsu-Bursa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.