- 543 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
15 TEMMUZ BİR DARBE TEŞEBBÜSÜ MÜYDÜ?
15 TEMMUZ BİR DARBE TEŞEBBÜSÜ MÜYDÜ?
O kara günden arta kalanlar; O gün yakınlarınızın niye öldüklerini hiç sorguladınız mı? Şöyle bir düşünün lütfen. Askeri darbe olurken sivillerin sokağa çıkmaları için çağrı mı yapılırdı. Yoksa evlerinizden çıkmayın mı denirdi. Darbe yapılırken hangi komutan askeri okul öğrencilerini Kullanırdı. Ve bu darbe herkes işinde gücündeyken, Trafiğin en yoğun olduğu saatte mi yapılırdı. Ey halkım niye bunları sorgulamıyorsun da hala körü körüne yakınlarınızın bile bile ölmesine sebep olan, bu adına kalkışma dedikleri sözde darbeye inanıyorsunuz. Sizin canlarınız Yok olup giderken sizleri sokağa çağıran Cumhurbaşkanınız yerini ve imajını daha da arttırıyordu. Bunu da göremiyorsunuz değil mi? O darbe yaptığını söyledikleri askerleri ordunun içine kim yerleştirmişti. Yandaş olmayan basın F tipi yapılanma var ordunun içinde derken aynı hükumet bunu yalanlamıyor muydu? Yalnız ordunun mu polisin, yargının ve Meclis’in içine de yerleştirilmişti o F tipi dediğimiz elemanlar. Peki bunları kim yerleştirmişti. İşte sizi o kara gecede sokağa çıkmanız için çağrı yapan Cumhurbaşkanınızdı tüm o yapılanmayı ordunun, polisin, yargının içine yerleştiren. Meclis’i saymama gerek Yok. Bir tane millet vekili gösteremezsiniz Fethullah Gülen’e methiye düzmemiş, onu ziyarete gitmemiş. Fakat menfaat paylaşımında sorun yaşanınca kandırıldık diyen de yine onlardı. Başta Cumhurbaşkanı. Arkasından bu darbe kotarıldı ve Saygı değer Hoca Efendi FETÖ Diye adlandırılıp terörist ilan edildi. Bunu da sorgulamıyorsun güzel halkım. Yaşanan bunca olayı Niçin akıl ve mantık süzgecinden geçirmeden körü körüne biat ediyorsun.
Evet yaşananlar çok korkunçtu fakat bunun yaşanmasına zemin hazırlayanlar daha da korkunç.
15 Temmuz Türkiye tarihine çok kara bir leke olarak geçmiştir. Asker ve sivil onlarca can gitti. Arkasından yüz binlerce insan işinden aşından oldu. Bu işin asıl başrol oyuncuları kandırıldık deyip temize çıktı. Kardeşim ey güzel halkım ilkokul mezunu bir adam koca bir ülkeyi yöneten en baştaki adamı ve taifesini nasıl kandırır. Bunu olsun sorgula. Eğer bu kadar kolay kanıyorsa ona bu devlet nasıl emanet edilir. Bir de bunu düşün.
YORUMLAR
Bu soruyu herkesin ama en çok da bu hareketi can-ı gönülden destekleyenler sorması gerekir kendilerine... Tabii bir gün ayar da özgür irradeleriyle düşünmeye başlayabilirlerse!...
Yazınızdaki her cümle bir başlık gibi. Hepsinin altına belgeleriyle konulacak açıklamalarla dosyalar dolusu argüman hazırlanabilir. Bunların hepsi zaten devletin elinde var. Neden kullanmıyorlar ve açıklamıyorlar?...
Daha da ilginç olanı: Bu kadar yanlış olduğunu düşündükleri bu kalkışım için meclise getirilen " 15 Temmuz Darbesi Soruşturma" önergesini neden reddediyorlar?
Açığa çıkmasını istemedikleri ve ortaya dökülmesinden çekindikleri bir şeyler mi var?
Hem bu kadar can yanacak, hayatlar kararacak ama bunu kimin yaptığının bulunması için MECLİS VE HUKUK ELİYLE soruşturulma yapılmasına izin verilmeyecek!...
Çok garip değil mi?
Tarih, ülkemizin bu günlerini nasıl yazacak çok merak ediyorum. ( biz göremeyiz de.!.. )
Kaleminize sağlık... Kutlarım.
Saygılarımla.
AylaBerkin
güzel ve sorgulayan yazınız için teşekkür ederim.
3-5 yıla kalmaz gerçekler ortaya çıkar diye düşünüyorum..
saygılarımla.
katkı adına..
"15 Temmuz; darül harbin ayini.
Bir yan “şehit” bir yan “mağdur” tayini
‘Elif Lam’ın Cumhuriyet defini
Yalancının soyu sopu pert olsun!"