- 805 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
.................................................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
yok ki artık uçtu malesef o beni kırdı , ben kimseyi kıramam .
kadir korkmazoğlu
:)
simdi yazdım
şaşırdım hemen yorum yazmanıza, teşekkür ederim . sevgi ile