- 451 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakka havale Etmiş Herşeyi
İşe başladığı günden beri hep hor görüldü, itildi kakıldı, ne yapsa ne etse kimseye sevdiremedi kendini.
Tek suçu vardı dürüst olmak ve yalandan nefret etmekti.
Dürüstlüğü ilke edinmiş kendi halinde yaşayan Servet geçirdiği bir hastalık nedeniyle tedaviye ihtiyacı vardı.
Zaman zaman doktora gider muayene olur kontrol yapar doktorun önerdiği şekilde tedavisini yapardı. Evet aile içinde genetik böbrek sorunu vardı en son servet te bu genetik olan hastalığa yakalanır böbreklerin de sorun yaşamakta zaten de Servet"in işe girme ve çalışması da hastalığından dolayı işe yerleşir ama her doktora gidişi kontrol ilaç yazmasi yada muayene için hep çalıştığı yerde müdürü engel çıkarıyordu.
Adeta onu hayatından bezdirmişti
günler ayları kovalarken 4 yılına girmişti bir gün baş dönmesine doktora giden servet doktorun her iki kulağının kir’den tıkandığından dolayı baş dönmesi yaptığını söyler ve her iki kulağını temizleyip evde dinlenmesi için 5 gün rapor verip eve gönderir.
Beş (5) günlük rapordan sonra işe başlayan servet sabah müdürünü görünce günaydınlar müdürüm hayırlı sabahlar der ve bir sesle döner bak servet sen rapor alırken seni çarşıda gördüm bir daha rapor alırsan evden çıkmayacaksın servet müdürüm tansiyonum düşmüştü iki defa çarşıya tansiyon için gittim hastaneye tansiyon ölçtürmek için başka da çarşıya gitmedim diye cevap veren Servet sonra yerine geçip işinin başına döner evet bu ikazdan 4 gün sonra bahane aramak için sebeb ararsan çok derler ya işte bir kere kafayı takar Müdür Serveti rahat bırakmamak için adeta yemin etmiştir sanki ve sözlü konuşmadan sonra bir yazılı tutanakla servete bilendirilir.
Hiç bir sebeb yok ken sadece kendi keyfi muamelesi için yazılır tutağı imzalamaz ve müdür le konuşmak için salonda karşılaşır müdür bey diye seslenir müdürüm geçen gün rapor için konuşmuştuk az önce arkadaş tutanak getirip imzalsmamı istiyor bilgi alabilirmiyim der ve neye uğradığını şaşırır Servet müdür seni adam yerine koydun sus konuşma gibi azar ve hareketlere maruz kalır tamda müdür bağırıp çağırırken ambar memuru servete saldırır tokatla ve gömleğinin dömesini de kopar kollarında ve sırtında yaralanan servet cumhuriyet savcılığına gidip şikayete bulunur ifadeden sonra hastanede darp edildiğine dair rapor verilir.
Ve bu olaydan sonra Servet’in başına gelmeyen kalmadı sen kim oliyorsunda bizi şikayet ediyorsun deyip orda ne kadar çalışan varsa Servet’in üstüne salmaya başlar müdür ve ambar memuru psikoloji baskı başta olmak uzere alay ederler küçük düşürücü hareketlere maruz kalır ve psikolojisi bozulur kalbi sıkışır 10 ay gibi bir zaman dilimde saçlarına aklar düşer gelen alay ediyor giden alay ediyor bu böyle devam ederken memlekette olay yayılıyor baskı uygular uygulatırlar günah keçisi gibi suç lu damgalı olur servet yani suçsuz mahsun olan servet karalamalar çamur atmalar yüzünde suçlu ilan ediliyor bu haksızlıklar karşısında bir türlü içine sindiremeyen servet hep Allahına el açıp hakımı al onlardan ve hiç birşey ortada yokken sadece keyfi için bunca acılara başrol olan Müdürü Allah’in gazabına havale eder Servetin suç duyurusu ne oldu derseniz inanın servetin de haberi bile yok çünkü müdür hal etmiş adamları varmış olayı kapatmıştır kendince ama Servet olayı kapatmamış çünkü haklı olduğunu biliyor ve hakka havale etmiş herşeyi
.
6.7.2019
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.