ŞİMDİYE KADAR HAYAT TAN ALDIĞIM DERSLER
ŞİMDİYE KADAR HAYAT TAN ALDIĞIM DERSLER
Güven sevmekten çook daha önemli
Kişileri tanımak ruhunu keşfetmekle oluyormuş başka şekilde olmaz zaten.
Hiç bir şey göründüğü gibi DEĞİLMİŞ.
İÇİNE DALMADIĞINIZ DENİZ HALA BERRAK SAYILIR......
Genelde doğru (1) tane dir ama kişiye göre doğrunun pek çok doğrusu varmış.
Güveni kaybolmuş bir kişinin sevgisi de asla uzun sürmez miş.
Hayat bana hep boş oynadı ama ben yine de hayatı sevmeye devam ettim.
Bu hayat da kimsenin garantisi yoktur.
Bana dürüst olmayan insanın yanımda olması akrebin sokması gibi bir şeymiş anladım.
Hayat her şeyi öğretir.....Dolayısıyla iyi bir öğrenci olmaya devam ediyorum.
Herkes hatalarla doludur.... Hatasını kabul etmeyenden bir şey beklenmez.
Namus Beden den değil ,beyinden beslenir..Sen namuslu olda , bilmeyenlere İLHAM OLSUN.
Şaire olmak zordur ama yolun başında olmak yolun sonunda olmaktan daha eftaldir.
Müzik dinlemek ruha gidadır. Bir ilahi yada bir şarkı dinle ki, kendini huzurlu hisset.
Doğa dan öğrenecek pek çok şeyim var.İnsanda öğrenecek şeyim garantili değildir.
Pek çok kişinin aksine geceyi severim. BANA BENİ HATIRLATIYOR.pek çok şiirlerimide yazılarımı da gece yazıyorum.
Zaman insana hem dost hemde düşmandır.
İyi şeyleri de kötü olaylarıda ZAMANA BIRAKMAK EN GÜZEL İLAÇTIR.
ZEHRA YÜCEL
_______________
YORUMLAR
ZEHRA
Herkesin kendine göre yaşadıkları acı ve tatlı hatıralara göre bir dolu çıkarımları oluyor hayattan... Sabır gerek çokça yaşamaya bir de...