- 701 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEFEKKÜR ve TEŞEKKÜR
Tefekkür ve Teşekkür
Şu sıcak İstanbul günlerinde, bizim gibi tatil yapma imkanı pek olmayan, koşuşturma içindeki insanlar, bir nebze de olsa serinlemek nefes almak için sığınacak liman arıyorlar.
İşte bu imdadımıza manevî kardeşim Süleyman AKPINAR yetişti. İstanbul’un göbeğinde, Beykoz sırtlarında yeni almış oldukları Bir çiftlikte, sağolsunlar bize ikram da kusur etmediler.
Devasa yeşillikler içerisinde ki bir yerde, içinden Akan dereler, kayalardan sızan, kaynak suları, her çeşit. Elma, armut ,dut, erik, gibi farklı leziz meyveler, domates salatalık marul gibi hormonsuz yeşillikler, adeta insanı farklı bir dünyaya taşırken, Rabbimi tevekkül etmeyede vesile oluyor.
Herşey ama heeeeerşey muhteşem. Süleyman kardeşim ve değerli eşi, torunları, gerçek bir misafirperverler. muhteşem tatları, tavuk, ördek, hindi altından Taze yumurtaları, Kendi yetiştirdikleri balıkları, semaver de demledikleri çayı, muhteşem lezzetleri, kardeşimin elinden tatma imkanımız oldu.
Rabbim Dost, Akraba, Arkadaş, tüm mümin kardeşlerimize maddi, manevî bu ve benzeri güzellikleri nasip etsin.
“O Rab ki, yeri sizin için bir döşek, göğü de (kubbemsi) bir tavan yaptı. Gökten su indirerek onunla, size gıdâ olsun diye (yerden) çeşitli mahsuller çıkardı. Artık bunu bile bile Allâh’a şirk koşmayın.” (el-Bakara, 22)
Gerçekten insanımızın hele İstanbul gibi yerlerde yaşayanların, sosyal medyadan, boş koşuşturmalardan uzaklaşarak, böyle yerlere kaçmalarında fayda var.
Bu sayede hem kendilerini yenilemek, hemde Rabbine tefekkür etme imkanını bulacaktırlar.
Tefekkür edebilmek için hepimizin, doğal gerçekliğimizin yaratılışı hakkında bizi hayrete düşürecek böyle yerlere ihtiyacımız var.
Veeeee Süleyman AKPINAR kardeşime, Eşine Çocuklarına bize böyle Bir imkân sundukları için çok teşekkür ederiz . Allah razı olsun. HARİKASINIZ!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.