- 896 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GURBETİN HÜZÜNLÜ MEKTUPLARI
Bir tanem,
Soğuğun aynaları çatlattığı şu gurbetin akşamlarında yine yalnız koşturuyorum, bir iş çıkışı ,yorgun ve üşümüş olarak.Yine evdeki yalnızlığa koşuyorum...yine bıkmış yaşamaktan: Sabretmek zor yokluğuna bir tanem ! öyle zor ki ...gözlerimde yine sensiz yaşlar,soğuk yanaklarımı ateş gibi yakıyor ! Bazen yaşamak bile güçleşiyor senden uzakta...ağlıyorum ! Dilimde gurbet türküleri ile adımlıyorum sokakları.
Bazen hayallerimde mutlulukları yakalamaya çalışıyorum.Mesela köşeyi döndüğümde seni karşımda bulsam! bu sevinçle ben ne yaparım diye düşünüyorum.Ya da ; eve geliyorum,tüm ailem evde,bana kapıyı açıyorlar...dilim tutuluyor sevinçten ! Evde yemek kokuları...bir sofraya oturuyorum sadece bu gün, bu yorgunluk üzerine mutfağa girmiyorum,her şey hazır. Hiç konuşamıyorum,gözlerimde sevinç yaşları.Mutlu bir uykuya dalıyorum.Sanki Alis’in rüyalarına koşuyorum.
Sabah uyandığımda, bu bir rüya değilmiş, (İşte gerçek bir mutluluk) diyorum.
Neredee...hayal etmek bile güzeldi.Yine erkenden çıkıp, telefon etmeye de zaman ayırayım diye yollara düşüyorum...Dünkü hayallerden sonra herkesin sesini duymaya ihtiyacım vardı.
Gelecek mektupta buluşmak üzere bir tanem.
,
YORUMLAR
Yalnızlığın kavurucu yankısıydı makaleniz
Yalnızlık ALLAHA MAHSUSTUR veciz sözünü dolduran
güzel bir yazı
kutlarım
saygılarımla