- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TRABZON EKREM İMAMOĞLU MİTİNGİ
TRABZON EKREM İMAMOĞLU MİTİNGİ
Bugün beş haziran. Trabzon’a Ekrem İmamoğlu Mitingine gittim.
Saat on bir civarıydı. Meydan hemen hemen dolmuştu. Büyük bir coşku vardı.
Anne, kız yanlarında bir nine yanımıza doğru yanaştı, kız:
-Şeker hastası, yataktan kalktın geldin. Aha geldik ne var burada?
Bu nineyi yataktan kaldırıp da bu meydana getiren sebep nedir?
İşte bu coşku bu sorunun cevabıdır.
Trabzon meydanına çok mitinge geldim “Başbuğun mitinglerinde üniversite gençliği vardı. Gayet disiplinli ve heyecan vericiydi. Ve başbuğ konuşmaya başladığında tok sesiyle daha çok tarih dersi verirdi. Sunucu her şeye hakimdi ve şiirler ayrı bir renk katardı mitinge.”
Saat on ikiye yaklaşırken kalabalık sel gibi akmaya başladı meydana. Arka yol bile dolmuştu.
Sanki insanlar bir şeye susamıştı.
Gelenlerin çoğu ne yapacağını biliyordu. Slogan çok doğal ve sahiciydi “Her şey çok daha güzel olacak.”
Ekrem İmamoğlu bizden biri gibiydi. Bu slogan ona öyle güzel yakışmıştı ki onun için halk coştukça coşuyordu!
İrticalen konuşuyor. Ağzından tek bir olumsuz laf çıkmıyordu. Tabir yerindeyse ağzından bal damlıyordu.
Onu herkes seviyordu, muhalif olanlar bile.
Yalnız sunucu, Ekrem İmamoğlu’nu Trabzon’la ilgili bir kahramanlık şiiri okuyarak taktim etseydi daha heyecanlı olurdu.
Mitingin sonunda horon tepmesi mitinge ayrı bir heyecan kattı.
Beşikdüzü’nde de aynı coşku vardı.
Ekrem İmamoğlu’nun oluşturduğu bu sevgi seli umarım milletimiz için hayırlara vesile olur.
Siyasette yeni bir umut olur.
Ben Trabzon’da Başbuğun mitinglerinden sonra, bugün Trabzon’da güzel bir miting seyrettim.
Hayırlı olsun.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.