- 803 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gözlerin kapalıysa Güneşte suç arama
GÖZLERİN KAPALIYSA GÜNEŞTE SUÇ ARAMA
Kıyamet alametlerindenmiş güneşin batıdan doğması,,
İslamiyet güneş gibi aydınlattı karanlıkları ve doğudan doğmuştu insanlık üzerine; Gözlerimizi açık tuttugumuz süre boyunca istifade ettik,,,,
Çok sonra kör kalmayı keşfettik,gözlerimizi kapattık ve güneşte kusur aramaya başladık.
Güneş aydınlatmıyor,artık bize fayda sağlamıyor dedik...
Gözünüzü açın diyenler; hakikatleri görmemekle itham edildi,buda yetmedi bre densiz sen nasıl bize kör dersin denildi ve karanlıklar içinde kalmak bize cazipmiş gibi yutturuldu..
Peki tüm insanlar güneşe kör baksa güneş aydınlatmaktan vazgeçermi?
tabiki geçmez....
Peki sen gözünü kapatırsan önünü görebilirmisin?
Tabiki göremezsin....
Bu durumda Hata kimde peki..
Güneşe kör kalanlardamı?Yoksa güneşte mi?
Yahu İslamiyet insanlık için gelmiştir..
Sen faydalanamıyorsan kusuru kendinde arayacaksın....
Bu din oku diyecek okumayacaksın,çalma diyecek çalacaksın,öldürme diyecek öldüreceksin,içme şu zıkkımı diyecek içeceksin,yeme şu haltı diyecek yiyeceksin,yetimi koru diyecek,yetimden yiyeceksin,Anne ve Babaya öf bile deme diyecek of aman aman diyeceksin,adaletli ol diyecek sen zulmedeceksin,akrabalık diyecek sen yüz çevireceksin,faiz yeme diyecek sen faizin kralını yapacaksın,kibirle yürüme diyecek senin havandan geçilmeyecek,zekat diyecek sen bana ne diyeceksin,Hac diyecek tatil diyeceksin,Namaz diyecek kalbim temiz zaten diyeceksin,oruç diyecek on yedi saat aç kalmak delilik diyeceksin öte yandan mideni küçültmek için bıçak altına yatmayı tıbbın harika buluşu demekten kendini alamayacaksın,yalan söyleme diyecek sen canım buda yalanmı sayılır diyeceksin,Yaşlıya yer vermemek için yüzünü çevireceksin peki hesap gününde Allahın senden yüz çevireceğini bilmiş olsaydın o yaşlıdan,o fakirden,o yolda kalmıştan,o hastadan,o özürlüden yüz çevirebilirmiydin....
Sana hayvanlara zülmetme diyecek sen Eziyetin bin bir türlüsünü yaşatacaksın ...
Ve bütün bunları yaptıktan sonra utanmadan bu din gericiymiş diyeceksin....
El insaf diyorum.....
İşte batı elimizden Kuran’ı alarak birlik ve dirligimizi bozdu...İslamı, terör ile özdeşleştirerek Müslümanları bile İslamofobi’ye inandırdı...
Ama Batı,,,İçlerinden İslam ile şereflenen çoğunluğun sesini pek yakın bir zamanda susturamayacak..
ve İman ile şereflenecek olan Bu topluluk"Güneşe kör bakmayın"akımını başlatıp.Bizlerinde gözlerimizi açmamızı sağlayacak...
Zaten bu ümmet gözünü açtığında soluğu artık Viyana önlerindemi alır,Paristemi alır,Londradamı alır,Brükseldemi alır,Moskovadamı alır,Washingtondamı alır,Berlindemi alır Gönülleri fethetmek için varın siz tahmin edin....
Başarılarımız,başaracaklarımızın teminat’ı olacaktır o vakit....
Ümmet uyanmalı,dem uzadıkça uzuyor.
Asayişi biz değil,ehli küfran bozuyor....
Mustafa YILDIZTEKİN
YORUMLAR
Çok haklısın.
Ancak;
İslamı kendi ikballeri için için kullananlara ne demeli?
Birçok tarikatlar, şehler,İslam adına, ayağını öptürenler, hatta ve hatta
kendi koltuk sevdaları için gerçek İslamı saptıran siyasiler de var.
Keşke öyle olmasa.
Keşke gerçek İslam,kurandaki İslam, anlatılsa insanlara...
Sevgilerimle.