- 603 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
Tam da 100 Yıl Önceydi.. 1
.
1915 Yılında Çanakkaleyi geçemeyen İngiliz ve Fransızlar 13 Kasım 1918’de ellerini, kollarını sallayarak gelip İstanbul’u işgal ettiler.
15 Mayıs 1919’da da (Bu gün) İzmir Yunanlılar tarafından işgal edildi.
38 yaşındaki bir kahraman “geldikleri gibi giderler” dedi. Ve gittiler..
31 yaşındaki bir kahraman İzmir’de karaya ayak basan bir Yunan köpeğini alnının çatından vurarak gebertti. Böylece ilk kurşunu atmış oldu.. Sonrası şanlı bir tarih..
Mustafa Kemal ve Hasan Tahsin; mekanları cennet olsun..
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün başlattığı Kurtuluş Mücadelemizde nice cesur ve vatansever insanlarımızı şehit verdik. Eğer yetiştirebilirsem 19 Mayıs için bir yazı hazırlıyorum. İşlerimin yoğunluğu nedeni ile konunun hakkını verecek bir yazı olmaz ise yayınlamayacağım. Ama size unutmadığınız, unutturmadığınız için önce bir İzmirli sonra da bir vatansever olarak teşekkür ederim.
Sevgilerimle...
Suat Zobu
LÜTFEN.
SELAMLAR SAYGILAR
Bilmek lazım bilmek...
Bilmeyenlere de bildirmek...
Sen bunu yapmışsın.
Hepimizde bildirmemiz lazım bilmeyenlere.
Bilmek istemeyenlere...
Öperim gözlerinden.
(Ayşe kadın fasulye ye yazdığım yorumu oku da neler oluyormuş hayret et.)
Suat Zobu
Eller Ay'ı falan geçti Jüpiter'e gidiyor, biz nelerle uğraşıyoruz. Tersten okuyunca namaz oluyormuş. Peh.. Bildim o zihniyeti..
Hayret ki hayret..
Onur verdin hep Can Dost sağol.
Saygımla ellerinden öptüm.
100 önce de vardı saray soytarısı kalemini satanlar ve karşılarında inatla duran vatan severler İzmir de ilk kurşunu atan ve çoban ateşini yakan Hasan Tahsin bir gazeteciydi kalemini satmayan ( mekanı cennet olsun)...
Vefalı yüreğine sağlık kardeşim
Başta Mustafa Kemal ATATÜRK ve bütün kurtuluşa ışık olan savaşan silah arkadaşlarının mekanı cennet olsun....