- 488 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vurdumduymaz Karakuş
Ben böyle galesiz vurdumduymaz kedi görmedim.
Dün akşam karnını doyurup ortalıktan kayboldu. Aynı şeyi bir önceki yavrularına hamile kalmadan önce de yapmıştı. Birgün ortalıktan kaybolmuştu. Birgün sonra çıkıp gelmişti.
Bugün araya araya evden biraz uzakta bir araba altında buldum. Bulduğumda bir sokak kedisiyle araba altında birlikteydi. Orda öyle bırakıp alışverişimi yapmaya gittim.
Alışveriş yaptıktan sonra geldim. Araba yoktu. Oralarda benim Karakuş da yoktu.
Bugün etrafta Karakuş’u ararken deli divane oldum. Sahibim beni aramaya çıkar diye düşünmüyor.
Nereye gitti ne yapıyor diye aklım hep Karakuş’ta. Başına bir şey gelecek diye korkuyorum.
Dün akşam ki yediğiyle duruyor. Bugün gelip bir şey yemedi.
Evin önüne erkek kediler geliyor. Yiyip içip evin önünde yatayım demezler. Evin koca bahçesi dururken sokaklara giderler.
Kedilerde bir huy var. Kızgınlık zamanlarında yiyecek düşünmüyorlar. Düşündükleri tek şey birlikte vakit geçirmek.
Gece yatarken genelde duâ okur da yatarım. Duâmın sonunda Allah’ım huzurlu uyuyup uyanmayı kedilerimin yüzünü görmeyi nasip eyle âmin derim.
İnşallah Karakuş’um geri yine gelir.
13.01.2018
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.