- 1618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇ UNUTMAYACAĞIM BİR DOĞUM GÜNÜ OLDU
En güzel günümdü sana ayırdığım en güzel günüm;
Doğum Günüm...
Çünkü ben seninle doğmuştum.Seninle ölecektim.Senin için savaşıp, senin için mücadele edecektim.Sonsuz sevgim ve sadakatim ile o Beyaz Gelinliğimi seninle giyecektim.
Belki de çok istediğim o alyansı,güzel bir hediye paketi ve bir buket frezya ile süsleyip verecektin...
Yine çok umutlanmıştım,hayal kırıklığına uğradım.
Gülmek saflık, ağlamak duygu sömürüsü, sevmek karşılık görememek oldu benim hayatımda. Oysa tüm riskleri göze almıştım bu aşkta..
Kaderin oyunu muydu bu? Yoksa bu sınav sonum muydu? Ne alyansım oldu? Ne frezyalarım. Evdeki masam boş kaldı, parmağımda. Gelinlik de hayal oldu...
Seninle olmadı, olduramadık işte...
Paranoyak düşüncelerin ve kim nereye çekerse oraya gidişin. Herkese herşeye inanışın. Ve unutamayacağım bir doğum günü bıraktın bana,koskoca bir iftira. Gözyaşlarına karışmış şiddetin acısı...Hayal kırıklıklarıyla dolu...
Birde sevdiğini söyleme ne olur. Beni bıraktın akbabalarla, namertlerle. Hayatın derdine bıraktın beni ama senin derdin kahrın daha ağırdı yaa... Yük oldun, yara oldun bana..Ben merhem olup sardım,sen yaraladın.
Geri gelsen ne fayda! Alıştırdın yokluğuna.
Doğru ben bana şiirler yazanları sevmedim. Çiçeklerle bekleyenleri de.. Ben kalbimi çivileyene aşık oldum.Ben beni yakana aşık oldum. Ne hikmetse.
Bu kalp sayende paramparça şimdi. Seni sevecek bir tek hücrem bile kalmadı bedenimde.Gelme bana bundan böyle.
Ya yorar, ya yaralar, yada ihaneti sıralarım...
Yalanları peş peşe kovalar...
Sesini duymak yüzünü görmek bile istemem...
İSTEMİYORUM SENİ YA..
Ne ağır laflar ettin ve ben bunları asla unutmayacağım asla. Boşver sen beni hep öyle hatırla. Şeytan olduğun için sana melek kalbim fazla. ŞEYTANA DÖNÜŞTÜRMEYE ÇALIŞTIĞIN KADIN HALA BİR MELEK SENDE BUNU UNUTMA...
Defolup gitmen için,sana dönmemek için sığındım anlık kötülüklere,(YALANLARA) belki de sen öyle sevecektin..
Ama ben kötü olamam sende bunu anla... Melek melekle güzel, şeytan şeytanla...
İnanmalıydım seni bana anlatanlara,ben inanmadım onlara ama sen inanıp çay bile içtin bana iftira atanlarla.BENİM YANIMDA DA OLABİLİR,TELAFİ EDEBİLİRDİN YA!
O YÜZDEN KIZDIM, O YÜZDEN SENDEN NEFRET ETTİM YA...BİTTİN YA.
Sevgimden şüphe ettin, sen hayatında seni gerçekten sevip seni her halinle kabul edebilecek insanı kaçırdın.
Belki birgün karşıma çıkar bir melek birlikte sararız yaralarımızı.Kurarız evimizin çatısını...
Dua ederiz ALLAHA...Çektiğimizedeğdi diye...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.