- 1253 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇ BAHARLARDAN GÜNÜMÜZ EDEBİYATÇILARINA GENÇ BAKIŞLAR
Merhaba sevgili sanatsever dostlarım; İlçemizin ilk ve tek Şiir grubu olan kurucu başkanlığını yaptığım Metropolis Şiir Sanat Kültür Grubu 2015 yılından beri çeşitli etkinliklere imza atmıştır. Özellikle Milli Bayramlara çok önem verilmiş, Çanakkale ve Zafer Bayramlarını Anma,Cumhuriyet Bayramlarını Kutlamakta dikkat kesilmişti. Bunun yanı sıra 2017 Yılından beri ,Genç Baharlar projesi iki yıl üst üste sanatçımız Firdevs ALTINDAŞ’ ın katılımıyla daha da anlamlaşarak devam etmiştir gençlere yönelik başlatmış olduğumuz;” Genç Baharlar” projesinin 2019 yılının 1.etabıTorbalı Atatürk Anadolu Lisesinde 2.etabı Cumhuriyet Teknik Meslek Lisesin’de"Genç Baharlardan Günümüz Edebiyatçılarımıza Genç Bakışlar" adı altında etkinliğimizi çok güzel şekilde geçekleştirdik her iki programda da katılımcı şair ve de ozan dostlarımızdan; Her biri ayrı değer şair ve yazar dostlarımız üstadlarımızdan. Şair Yazar Şevki Dinçal, Şair Yazar Hüsnü Sönmezer, Şair Yazar “Çocuklar Gülsün Diye “ Proje sahibi Ümmiye Yılmaz Erçevik, Karşıyaka Sevgi Şairleri Grubu kurucu Başkanı Özen Gülay Atacan ,Türk Halk Müziği Sanatçısı Saffet Çimen ve Metropolis Şiir Sanat Grubunun üyelerinden sunumu ile Sümru Yılmaz ve Cemal Şimşek’ le beraber harika etkinliğimizi gerçekleştirdik.2.etabta Cumhuriyet Teknik Meslek Lisesin de "Genç Baharlardan, Günümüz Edebiyatçılarımıza Genç Bakışlar" etkinliğimizi çok güzel şekilde geçekleştirdik 2.programda ise katılımcı dostlarımız Şair-Yazar Öğretim Görevlisi Şerif Kutludağ, Şair Yazar Havva Keskin Ozan Şair Yazar Ali Bilecen Şair Güçlü Yorumcu Bahar Bilecen Şair Yazar Kazdağı Şair Yazar Grup Başkanı eski radyocu güçlü yorumcu Zeki Kaymakçı, Şair Yazar kendine özgü yorumuyla Saadet Kılıçaslan,İzmir de tüm arkadaşlarımızın güftelerini en güzel şekilde yorumlayan ve güçlü ses Abbas Tuncay. aramızda çok eski olmamasına rağmen çok çabuk benimseyen Dadaş Kızı güzel kalem Şair Yazar Sevgi Sepil Bulut bütün sıkıntılarına rağmen hiçbir görevden çekinmeyen ve kendine münhasır sunumuyla Emekli öğretmen Jeomorfolog Şair Yazar ve güçlü yorumcu Sümru Yılmazlaydık ne kadar şanslısın Torbalı! hiç bir geliri olmayan ve destek veren zaman zaman yorulduğum kendimi dilenci gibi hissetmeme sebep olan durumlar olsa da bütün bu delilikleri yapan baş deli ben Zeynep Özügenç çok güçlü kalemimin olmasını siz bilirsiniz şiirlerim mutlu olduğum gizli bahçem çocukların gülüşü, dedim ya hiç bir gelirimiz yok! diye ama yalnız bırakılmıyoruz en büyük destekçim sanatsever bir mülki amirimizin olması da çok güzel ve özel sayın kaymakamımız Kadir Sertel Otcu bu projenin başmimarı,zaman zaman davetiye teşekkür belgesi katılımcı dostlarımıza yemek olmak üzere destek olan Belediyemiz Kültür ve Sosyal işler Müdürlüğü ilçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz, ilçe Spor Müdürlüğümüz ve yine benim için zaman zaman büyük destek sağlayan saçlarıma imzasını atan İmzalı Saçlar proje Kuaför: Emre Kuaför sevgili Toprağım zaman zaman desteklerini esirgemeyen Şahin Simit Sarayı Metin Şahin Dost. ,Merve Pide Şölen Eczanesi Burada en küçük bir desteği bile anlatmak isterim karınca kadar desteği olanlara teşekkür etmek isterim ama esas teşekkürüm Cumhuriyet Tekniki Meslek VeAnadolu Lisesi ne bizi o kadar güzel karşıladılar ki kendimizi özel hissettirdiler ve kendileri de özeldiler zaten başta bana mihmandar olan sevgili Eylem Çelikbilek öğretmenim Müdür başyardımcısı Osman Yalçın,Ümran Gümüşok, Hüseyin Menteş, Hatice Öztürk, EdaToksoy, Mehmet Kaya,Aynur Demir Öğretmenlerim ve Müdüre Hanım Nildan Alçimen ve tabiki Gençlerimiz her biri ayrı çiçek “Genç Baharlarımız” evet başından sonuna kadar nefessiz izlenen ve dinlenen şiirlere müziklere eşlik edilen bir programımızı ekip olarak dinleyici dinleyen ve misafir eden üçgende harika bir programı geride bırakırken yeniden davet edilme müjde ve heyecanıyla gençlerden ve öğretmenlerimizi huzurundan bir daha gelme sözü ile ayrıldık işte diyorum ya! Özel ve güzel insanlardı sanatı sevenler bu bağlamda 3mayıs Ayrancılar Türk Telekom Çok Programlı Lisesinde ki etkinliğimize kadar hoş çakalın sanatla kalın tekrardan selamlar sevgilerimle Yaşatmak Yaşamanın ispatıdır . Sevgiyle, sanatla ve aşkla kalın.
22.04.2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.