- 411 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KEDİ HİKÂYESİ- 3
BİR KEDİ HİKÂYESİ- 3
Bu sene Mart ayı bizim evde Ağustos güneşi gibi etrafı yakmaya başladı. Genelde dışarıda hava soğukken bizim evimizde sıcacıktı. Nedeni ise, kedim Karamel bu havayı yaşattı. Ne ara hamile kaldı. Bir gece sanırım üç sıralarıydı. Ben uyurken yanı başımda yorganın altında kıpırtılar hissedince ürkmedim değil. Hemen kalktım, ışığı yakıp yorganı kaldırınca, gördüğüm manzara karşısında, önce afalladım. Sonra kaşlarımı çattım, daha sonrada bastım kahkahayı. Benim Karamel Hanım, iki yavrusunu doğurmuş, üçüncüsünü doğurmaya uğraşıyordu. Hemen elime kağıt mendil alıp doğan yavruları temizlemeye başladım. Bu arada da Karamel üçüncü yavruyu doğurdu. Bana da kanlı çarşafı değiştirmek kaldı.
Aradan bir aydan fazla zaman geçti. Üç yavrudan birini kaybettik. Diğer ikisi ise gayet sağlıklı ve benim kucağımdan inmiyorlar. Karamel ise bu aralar sokak gezmelerine ara verdi. Tabii bir şartla, bir anlaşmaya vardık. Bu anlaşmaya göre sabah 0.5ten 0.9a kadar akşamda 20-22 arası sokak hasretini giderecek.
Bir daha ki kedi hikâyesinde buluşmak üzere hoşça kalın.
07.04.019.Pazar
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Ne şirindir o minnoşlar her canlı ufakken çok hoş oluyor babaannem yılan bile ufakken sevimlidir derdi..Bir dişi bir erkek kedim var.Satın almıştı kızım bura da cins kedileri belgeyle satıyorlar genelde kısırlaştırılmış oluyor..Bakılmayacak kadar artması hayvanlara bakmayıp terk edilişlerini önlemek için.YİNE de her evde kedi var fakat sokaklarda hiç hayvan görmeyiz.Baktıkları kedi köpek benzerleri chipli yola çıksa birşey olsa sahipleri mesul.Ölene üzüldüm ..Bize veteriner soğan çikolata domates sarmısak yemesinler dedi birde lily saksılarda olan ...Dişi kedi dışarda az oynar sonra içeri koşar diğeri dışarıyı istemez ..Allah ne güzel yaratmış tüm canlıları ..Selam ve dua ile.