- 626 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
SİYASETİN KİRLİ YÜZÜ
Siyasetin Kirli Oyunları
Dünya kuruluşundan beridir devam ediyor
Ancak; nedense adalet mekanizması çarkları işlemiyor
Gecikmiş adaletin kimseye faydası olmaz Dostlar
Aksi takdirde Sivas Madımak benzeri olayların ardı arkası asla gelmez
Hak, Hukuk, Adalet bu dünyada canlı veya cansız herkese lazımdır
Bunun asla unutulmaması her bireyin düşünmesi gereken bir olgudur
Kılıçdaroğlu na bu saldırının neden niçin ve kimin yaptırdığının araştırılıp kanunlar önünde hesap verildiğinin görülmesi tek çözümdür.
Aksi halde kınama mesajı vermek
Sadece kendini kandırmaktan öteye geçemez
İnsana insan eliyle zulüm yapmak... Ancak zavallıların işidir
O zavallı olanlar bilmezlerki
Allah her şeyi bilendir
Her şeyi yaratan odur
Dolayısıyla şirk haramdır
İftira ise şirktir.
Vakit vukuu edince bilinmelidir ki
Bu dünyada her canlı ölümü tadacaktır
Bu zavallılara sözüm şudur
Sizlere dua ediyorum
Çünkü o kadar çok günahkarsınız ki
Burnumu tıkıyorum
Cehennemi dahi kokuttunuz
Saygılarımla
YORUMLAR
"Akıl akıl git birazda şu zavallılara takıl" PKK'nın suikast ine uğrayan tek lider ve şu an oğlunu askere gönderen bir Mehmetçik babası olan tek lider sayın Kemal Kılıçtaroğlu'nun Oğullarına çürük alıp askere göndermeyenlerin oy uğruna siyasetteki kirli iftira dolu dillerinden dolayı uğradığı saldırıyı kınıyorum...
Sadece millete korku vermek istediler.
hani eski ösym başkanı tutuklanmıştı seçim zamanı veya oylar defalarca sayılırken falan...
Belki de YSK'ya bir gözdağıydı.
Orada başta Savunma Bakanı olmak üzere bir çok yüksek devlet memuru olacak da, oradaki bir kaç çapulcu, şehit cenazesine gelmiş ülke muhalefetin en önde gideni saldırıya uğrayacak..hadi saldırıya uğradı diyelim, saldırgan teröristlerin isimleri belli olacak da yakalanmayacaklar. adil öksüz gibi ne hikmetse bir türlü bulunamayacaklar..( haberlere yakalandıklarına dair açıklama düşmedi sanırım)
demokrasiyi hazmedemediler. gerisi bahane..
Allah aşkına 68 kuşağının kafa yapısındaki zihniyetten ne beklenir?
demokrasi onlara koltuk verirse güzeldir, koltuktan indirirse demokrasi var diyenler terörist olur..
iktidarın gittiği yol bu..
ne zamandır şehit cenazemiz de gelmiyordu hani..? ne oldu birden bire de hem de çoğunluğun mübarek kabul ettiği bir gecede şehit haberi geldi..??
işin organize olduğu belli.. chp li yetkililerin açıklamaları bunu teyit ediyor.. iktidarın döktüğü sadece timsah gözyaşı ve milleti hak diyeni, hukuk diyeni, cumhuriyet diyeni sindirmeye çalışıyorlar..
lakin bu bir oyun.. sakin kalmak önemli..sükunetle, vakarla karşılayabilmek önemli bu elim hadiseleri..
elleri geçirdikleri meyda ile de milletin dini ve milli duygularını kışkırtarak; tüm muhalefeti pkkcı bunlar demeye getiriyorlar..
bu ülkeden cesur bir savcı kaldıysa veya bu ülkenin cumhurbaşkanı milletini düşünüyorsa;
yapılması gereken belli..aklın yolu bir.
içişleri bakanı, ankara valisi, hatta savunma -genelkurmay- başkanı direkt istifa edecek.. adalet bakanlığına partiler üstü biri oturacak...
1 haftada olayın inciği cinciği dökülüverir meydana..zaten organize olduğu besbelli..
sonumuz akibetimiz millet olarak hayrolsun...
ve yeniyzüyıla uygun devlet aklımız da varsa bu işin üzerini kapatmaz..
rahmetli muhsin yazıcıoğlu'nun elim hadisesi gibi bir hadise bu..
kamera kayıtları var, ses kayıtları var.. yüzlerce şahit de var...
bu olay aydınlanmazsa psikolojik tahlilde iktidar bu işi üstlenmiş olur..
umarım hukuk ölmemiştir bu ülkede..
saygıyla..
Kıymetli Müslüm kardeşim öncelikle siyasetten ne kadar eleştirsem de Sayın Kılıçdaroğlunun uğradığı saldırıyı ayıplıyor ve üzülerek kınıyorum. Bu saldırıyı gerçekleştirenler, tv den öğrendiğim kadarıyla şehidimizin akrabalarıymış! Böyle bile olsa bu kabalık kabul edilebilir bir şey değildir. Bu kaba davranış insanlığa sığmadığı gibi Türklüğün görgü ve geleneklerine de uymaz. Nihayetinde cenazeye yani mekanlarına gelmiş birine bu saldırı hiç yakışık almadı. Sevgili Ahmet hocama katılıyorum Türk siyasi tarihi hiç bu dönemde olduğu kadar zarafetten, kibarlıktan ve centilmenlikten uzaklaşmamıştı.
Siyasi kültürden uzak olan insanların bilmesi gereken bir şey var. O da demokrasiler de şiddet olmaz. Eğer bir tepkiniz varsa seçim zamanı sandıkta oyunuzla tepkinizi koyarsınız ortaya.
Saygı ve sevgilerimle
82 milyonluk devasa maziye sahip bir ülkeyi, kininize sahip çıkın, ananı da al git, illet, zillet, lan Vs. tarzı siyasi lügata sahip birisi yönetiyorsa ve bize örnek olması gereken birisi bu tarz konuştuğu için alkışlanıyorsa o ülkenin kirlenmiş yüzünün aydınlanmasını beklemek hayaldir.
İnanın artık o ilkel Afrika kabileleri bile bizden çok daha iyi bir yönetime sahip.
Mafyanın bile ulu orta insanları tehdit edebildiği, korunup kollandığı bir ülke haline geldik. Bu nedenle daha kötülerini de göreceğiz.
Allah sonumuzu hayretsin...
Toplumu ve insanları tahrik edici konuşmalar siyasetin ve siyasetçinin işi olamaz ve olmamalıdır.
Olursa bu tür hadiseler olması kaçınılmazdır. Geçmişe bakarak bu tür ilkel davranışların bize ne
acılar verdiğini ve kardeşlik ruhumuzu nasıl zedelediğini asla ve asla unutmamalıyız. Bir insanı yak demek
ve hele bir siyasi lideri linç etmeye kalkmak tam bir barbarlıktır. Kaldı ki bir siyasetçi olarak normal
görevi olan bir şehit cenazesine katılması sırasında böyle bir saldırıya uğraması. Tam bir barbarlıktır.
Ve bunun dinle imanla hiçbir alakası yoktur. Kısaca vahşiliktir.
Güzel bir yazı ve haklı bir yazı olmuş.
Müslüm Bey duyarlı güzel yüreğinize selam olsun.
Selam ve saygılarımla.