- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2 TÜRKİYE VAR DİYEN DIŞ BASININ OYUNLARI
Türkiye bugüne kadar ne çektiyse kamplaşmalardan, kutuplaşmalardan, ayrışmalardan, çatışmalardan çekmiştir.
Bugünün Türkiyesinde bağnaz kısır dar polemiklerden, kutuplaşmalardan medet umanlar
Türkiye ye zarar veriyorlar.
Türkiyenin birliğine beraberliğine gölge düşürmek tahammülsüz ve hoşgörüsüz toplumlara dönüştürmek amacındalar.
Kısır çekişmeler olan ülkelerde kalkınma, gelişme, demokrasi olmaz. (Huzur olmaz.)
Sivil toplum örgütlerini siyasi partileri hoşgörü sevgi birlik beraberlik içinde bulunmalarını temenni ediyoruz.
Bu ülke kaosların bedelini çok ağır ödedi. 1960 darbesi, 1980 darbesi, sağ – sol ideoloji çatışmaları Türkiye ye çok şey kaybettirdi.
Emperyalist ülkelerin yeni oyunları etnik ayrımcılığı senaryolayıp oynatmaya çalışıyorlar.
Laik – Anti Laik – Kürt – Türk – Alevi – Sünni gibi etnik ayrımcılık oyunlarına gelmeyelim.
Eğer laik cumhuriyete sosyal devlete, hukuk devletine inanıyorsak bunların yeri sandıkta çözülüyor.
Kısacası çözüm demokrasidedir.
Emperyalist ülkeler insanlarımızı kontrol altına almaya çalışıyorlar.
İki Türkiye var diyen dünya basını manşet atıp ülkemizde laik – anti laik propagandası yapıyor.
Laiklik elden gidiyor mesajları vererek insanlarımızın farklılıklarını ayrışma olarak görmek bu ülkeye yapılan en büyük kötülüktür.
Dış basın rejimin tehlikede olduğunu söyleyip Türkiye yi kaosa sürüklemek istiyorlar.
Bu ülke dini hür vicdanı hür laik bir ülkedir.
Batı ve Amerikanın emperyalizimine kim karşı koyarsa gelecekte zorluklara göğüs gerecektir.
Aksi halde Yugoslavya Irak suriye gibi parçalanıp küçük devletler olacaktır.
Ülkelerin hiçbir zenginliği kalmayacaktır.
Türkiye bu oyunları analiz edip Türkiye politikalarını Irak politikalarını, Orta doğu ve Avrupa politikalarını iyi analiz etmelidir.
Bu millet çok sıkıntılara göğüs germiştir. Yeter ki bilgi verilsin aydınlatılsın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.