- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMA SEVİNÇLERİMİZ
Her insanın içinde yaşama sevinci vardır.
Bu istek herkeste değişiktir. Kimisi eşinden, çocuklarından, ailesinden, annesinden, babasından alır bu yaşama sevincini
kimisinin de kafasında hedefleri vardır. şunu yapacağım bunu başaracağım diye
yaşam gayesi yapmıştır. Bu hedefleri kendine
insanlar hayal kurar. Hayallerine kavuşmak için
mücadele ve yaşama sevinci şarttır. Tahsil yapmak, meslek sahibi olup kariyer yapmak,
evlenmek, çocuk sahibi olmak, askere gitmek, Müslümanlığın şartlarından olan hacca gitmek yani hedefler ve ortak noktalar değişiktir.
Bunun dışında yabancı ülkeleri gezmek, orada yaşamak, kariyer yapmak, sanatçı olmak futbolcu, doktor, avukat olmak gibi sevinçlerimiz vardır.
Yaşama sevinçlerimiz hayatı sevmekten paylaşmaktan mutlu olmaktan geçer.
Yaşam insanlar için eşit şartlarda değildir. Her insanın yaşama tarzı yaşam şekli değişiktir.
Bunun için her insan elindekiyle yetinmek ve mutlu olmak durumundadır.
İnsanlar sürekli arayış içindedir. Kiracı olan ev sahibi olmak ister. Ah bir evim olsa başka bir şey istemem der. Kimisi yazlık ister yazım gidiyim deniz kenarında tatil yapıyım der.
Otomobilim olsun diyenler evlenmek isteyenler yuvam eşim olsun yani insanların istek ve dilekleri arzuları sınırsızdır.
Tabi bunlara kavuşmak istemeleri insanların yaşama sevincini artıran sebeplerdendir.
İnsanoğlu doyumsuzdur hep ister fakat elindekinin değerini kıymetini bilmez.
Sahip olunan özlem duyduğumuz bir şeyide sahip olduktan sonra hevesimiz geçince bir köşeye atmamak gerekiyor. O zaman bu bir çelişki değil mi?
Bizler arzuladığımız istediğimiz yaşama sevincimizi artıran hedeflere kavuştuğumuz zaman daha da mutlu olmalıyız.
Normal bir durum gibi kabul etmeliyiz. Çünkü bu hedefler için çok mücadeleler veriyoruz,
çok bedeller ödüyoruz. Bu bedelleri yaşamamış gibi kabul edemeyiz etmemeliyiz.
Yaşama sevinçlerimizi çeşitlendirelim, hedeflerimizi büyütelim,
olmaz demeyelim bizler gereken adımları atalım mücadelemizi yapalım.
Hedeflerimize odaklanalım er geç hedefe ulaşacağız.
Tabi bunlar için geç kalmamak gerekiyor. Her işin bir yolu yordamı var.
Bunları en iyi şekilde uygulamak kaydıyla gelecekte herkes hedefine kavuşacaktır.
Tabi istisnalar kaideyi de bozmaz. Yanılma payı da olabilir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.