- 709 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Gelecek Torunlarımıza..
❤️Merhabalar🙏
Sevgi değer dostlar; Herkese iyi, sevgi dolu bir hafta dilerim.❤️Bir şiir kitabı yayınlanmış, yerel bir şair ve dahi, günlük facebook da ve edebiyat Defteri sitesinde yazılar yazan bir dostunuz olarak, bugün konumuz yerel seçimlerde görülen haksızlıklar!..Yani dinimiz islamın yanlış uygulanması!. VİCDAN a uyulmaması hakkında olsun ve yazalım İnşaAllah !..
Muhterem dostlar; Güzel insanlarımız, devletine güvenerek ve dahi vatandaşlık görevini yaparak oylarımızı kullandık... Fakat sözüm ona, İslamı, Vicdanı savunan iktidar sahipleri gereğini neden yapmıyor?. İslamı hakkıyla uygulayan bir insan olarak, VİCDANIM sizlıyor!.. VİCDAN, Allahımızın sesi olduğunu bilmeyenlere duyurulur!..
Soruyorum; Yoksa ülkemiz artık, demokrasi ile değilde, tek adam rejimi ile, kırbaç yönetimine mi geçti?.
Soruyorum; Her daim şiir ve yazılarında, SEVGİ ve VİCDAN dan bahseden ve dahi yaşamında da uygulayan bir insan olarak soruyorum!. Gelecek torunlarımıza tüketen bir toplum yapısı ve kutuplaşmış bir Vicdansız topplum mı bırakacağız?.
Yoksa üreten bir tarım toplumu, sonra gelişen ve dahi değişen ve yenilenen bir gençlik ve bilimsel (imanlı bilimsel olur) gelişen teknoloji toplumuyla birlikte, SEVGİ ve VİCDAN ile ilerleyen bir dünyada yerini alan,rahmetli ATATÜRK’ ümüzün yolunda, ilim Çin de de olsan alın diyen HZ. ALİ ve onların adaleti olan Vicdan adaleti ve gerçek hukuk ile yürüyen bir ülke toplumu mu daha iyi olur?.
Tabii ki her an, her durumun farkında olan, yenilenebilen, gelişen ve üreten bir SEVGİ VE VİCDAN toplumu daha iyi olur!.
Umarım ülkemizi yöneten, ve İSLAM YANİ VİCDAN olduğunu söyleyen siyasi irade, Vicdan ı ve hukuku uygular!.. Ve dahi Hakk yerini bulur!.. Umarım, iyi bir İNSAN toplumuna doğru ilerleriz!.. Ülkemizin Allahımız yar ve yardımcısı olsun İnşaAllah🙏 Amin. ❤️
Bu vesileyle..
🙏Herkese selâm, sevgi ve dua üfledim🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.