- 720 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
28. mektup 07.04.2019 Pazar
KIYMETLİM SARI’YA
Son yazdığım mektubun üzerinden epey zaman geçti ( ya da bana öyle geliyor) Vakit mektup yazma vakti. Önce havalardan bahsedeyim. Yavaş, yavaş yaz yüzünü göstermeye başladı.
Beni sorarsan, sormasan da yazacağım ya, iyiyim. Dükkânı adeta bana tapuladılar. Nefes alamıyorum, ama hoşuma da gitmiyor değil.
Birazda senden bahsedelim. Ne yapıyorsun? Ne ediyorsun? Bilmek istiyorum. Okul nasıl gidiyor? Derslerinin durumları nasıl? Bana yazmanı ya da anlatmanı isterim. Ben durmadan yazıyorum. Belki kimse okumayacak, belki de yok olup gidecekler ama ben yazmaktan vaz geçmeyeceğim.
Merak ettiğim bir şey daha var. Yakınlarda bir zamanda bizim illere yolunun düşme ihtimali var mı? Böyle bir ihtimal olsaydı o kadar çok sevinirdim ki tahmin bile edemezsin.
Zaman kısalıyor yapacak o kadar çok işlerin yanında, yapamadığım dağ gibi işler de ver. Yani kısaca seni bir kere daha görürsem benden mutlu bir insan olacağını sanmıyorum.
Aklıma ne gelirse sıralama yapmadan çalakalem yazdım kusuruma bakmazsın değil mi Dünyam? Satırlarıma buralarda bir yerde nokta koyma zamanı geldi. Kusurlarım hatalarım olduysa affola. Allah zihin açıklığı versin. Bu mektubun karşılığı birkaç satırcık ta olsa yazarsan çok mutlu olurum.
Bütün güzellikler ve iyi günler sana armağan olsun
SARI DÜNYAM
Senin ve her zaman senin olarak kalacak olan MAVİN
Tebessüm eden çocuk ( T.A.P. )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.