- 1157 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Torunumdan doğum günü hediyesi
Bugün benim doğum günümdü. Sabah canomu gezmeye götürdüğümde mutlu ve özgürce nefes alıp vererek dolaştım. O an aklıma ben ben bu dünyaya isteklimi geldim düşüncesi geldi. Evet benim bir görevim vardı. Çocuklarım akşam gelirler diye sevdikleri yemeği yaptım. Hepsi geldi yedik içtik gittiler . İki torunuma doğdu doğalı ben bakıp büyüttüm. Anne babası ayrılmıştı. Anne almandı. Kültür farkı çoktu. Bebekliklerinden beri yanımdalar. Bana anne derler. Dilara’m ve Sinan’ım.
Dilara’m on sekiz yaşında. Bugün bana doğum günüm için bir yazı yazmış . Çok duygulandım , okurken gözyaşımı tutamadım .Burda sizlerle paylaşmak istedim.
Canım Annem
Bugün 59. Uncu yaş günün. Diliyorum ki tüm güzel ve tüm iyi şeyler seni bulsun.Ve birlikte daha çok seneleri göreceğimizi umuyorum. Her “anne” kelimesini duyduğumda aklıma gelen iki kişiden biri sensin. Sensiz bir hayatı düşünemiyorum. Ne olursa olsun her zaman yanımdaydın ve bunun belki bir gün değişebileceği olma ihtimali beni delirtiyor. Belki bir gün yanımızda olmayacaksın. O zaman hepimiz yıkılacağız. Ama bunu düşünmek istemiyorum. O gün geldiğinde bile senden bir parça ve senin bir yanın hep yanımda olacak.
Senin eserlerin! Yazdığın şiirler ve kitaplar!
O gün geldiğinde hepsini yeniden teker teker okuyacağım ve arkasındaki asıl manayı anlayacağım. Onları kimse benden koparamayacak! Hem biliyor musun ,o sahip olduğun o güzel yazma sanatını ve şiirsel ruhunu bana da verdin. İkimizden hariç ailemizde kimse bu tutkuya sahip değil. Umuyorum ki hayallerime ve hedeflerime ulaştığım o gün bana gurur ve onurla bakacaksın . Bizim için yaptıklarını başka hiç kimse yapmadı ve bu iyiliğini maalesef çok geç olduğunda anlayacağız. ..
Seni çok seven torunun ve kızın
Dilara
Emeğin boşa gitmediğini anladım. Bir defa daha gelsem dünyaya yine yaparım çocuklarıma. Şiirlerimin kitaplarımın sahibi çıktı. Yazamıyorum bundan sonrasını çok mutlu oldum. Güzel kızım hayallerinin gerçekleşmesini tüm kalbimle diliyorum . Ben kararlıyım seninle çok uzun yıllar yaşamaya . Bana en güzel doğum günü hediyesi verdin . Çoook teşekkürler bir tanem ,seni seviyorum canımın içi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.