- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KÜRESEL ISINMA VE ABD - AB NİN ORTADOĞU ÜZERİNDEKİ EMELLERİ
12 yıl önceki yazımız- 24.01.2007
İklim değişiklikleri dünyada kendisini göstermeye başladı. Gelecek 20 yıl içinde yani 2027 yılında buzullar parçalanıp denizler yükselecek. Dünyada bazı ülkeler sular altında kalacak. Aşırı soğuk ve aşırı sıcaklar sera gazlarının etkisiyle dünyada yeni hastalıkları meydana getirecek. Onbinlerce insan ölecek. Aşırı sıcaklar dünyada suyun önemini bir kez daha ortaya çıkardı ve su için soğuk ve sıcak savaşlar meydana gelebilir. Su petrolden daha önemli ve değerli olabilir. Tarım- Ziraat azalıp açlıklar başlayabilir. Aşırı soğuklar dünyada enerjinin önemini bir kez daha ortaya çıkardı. Isınmak ve sanayi için daha fazla elektrik, doğalgaz, petrol ve madenlere ihtiyaç olabilir. Enerji kaynakları için soğuk ve sıcak savaşlar çıkabilir. Enerji kaynaklarının üzerinde olan devletler tehlike içindedir. Emperyalist ülkeler bu ülkelerin enerji kaynaklarını elde etmek için ülke içinde ve dışında bir takım oyunlar senaryolar yazılıp çiziliyor.
Dil, din, ırk, mezhep, politika gibi konuları kullanarak cahil ve satılmış insanlar sayesinde istediklerini yaptırıyorlar. Toplumlarda kargaşa çıkararak toplumları karşı karşıya getirip geleceklerini ve yeraltı zenginliklerini sömürüyorlar. Irak bu projelerinin başlangıcı oldu. Demokrasiyi geliştirme kisvesi adı altında Irak’ta nükleer enerji arayan Amerika bugün Irağı 3 küçük devlete bölmek yer altı zenginliklerine petrolüne el koymak amacında. Irak halkı suni ve şii savaşı yaparak birbirlerini öldürüyorlar. Her gün yüzlerce Müslüman kardeşlerimiz birbirlerini katlediyorlar. Barzani ve Talabani’de sevinerek olanları izliyor. Kürt devleti kurmak için Amerika’ya yağcılık yapıyor,.
Irak ın bölünmesinin sebebi nedir.? Siyaset savaşı – Din savaşı – Etnik savaş Dünyada petrollerin % 60 ı Ortadoğu da Irak’ta Kerkük ve Basra da bulunuyor.
Ama Tarih tekerrürden ibarettir. Suriye ve Iranda bu projelerin devamı gibi Türkiye’de projenin içinde yani Irak, İran, Suriye, Türkiyeyi’de haritanın içinde görünüyor. Bu ülkelerin yer altı zenginliklerini almak için planlar projeler haritalar hazırlanmış.
Bu konuda ne yapılmalı Ulusalcılık öne çıkmalı ve gerçekler tartışılmalı basında medyada açık oturumlar doğru bilgiler doğrultusunda insanlarımız bilgilendirilmelidir. Dünya siyaseti pazarlık olmuş. Dost ülke müttefik ülke yerine pazarlığın menfaatlerin öne çıktığı siyasetler yapılıyor.
Türkiyeyi bölmeye çalışan ülkelerin samimiyetlerine ne kadar güvenebilirsiniz. Avrupa birliğinin dostluğuna ne kadar güvenebilirmisiniz.? Kendi ayaklarımızın üstünde durmak birliğimizi ve beraberliğimizi güçlendirmemiz gerekmektedir.
Avrupalılar Türkiye’nin uyanmasından korkuyor. Osmanlının devamı olan Türk Cumhuriyetlerinin abisi olan Türkiye doğru iç ve dış politikalarla dostunu ve düşmanını iyi tanıyarak sağlam güvenilir istihbarat birimlerini ve halkı aydınlatarak Türkiye’yi geleceğe hazırlamak siyasetçilerin siyasi nefret üretmekten vazgeçmelerini sağlamak gerekiyor. Metot olarak siyasi analizler yapmak lazım. Somut politikalar üretmek lazım.
Türkiye politikalarını tespit edip Teröre ve Türkiye’ yi bölmeye çalışanlara halk olarak duruşumuzla Devlet olarak söylemlerimizle dimdik durmalıyız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.