- 1635 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YÜCE TÜRK MİLLETİ İLE GURUR DUYUYORUM.
Mensubu olduğum yüce Türk milleti İle gurur duyuyorum. Bu millet öyle bir millettir ki muazzam bir kozmik hafızası olan, olağan üstü sağduyu sahibi,sabırlı ve soylu bir millettir. Kimin ne olduğunu bildiği gibi, kimi ne zaman ödüllendireceğini kimi ne zaman cezalandıracağını da çok iyi bilir. Kendisine yapılan iyiliğide kötülüğü de kesinlikle unutmaz. Şımarıklığa asla tahammülü yoktur. Kimsenin kendi aklıyla alay etmesine iradesinin küçümsemesine izin vermez. Hesaplaşacağı güne kadar da adeta ölü bir dağ gibi sessiz. Durgun bir su gibi sakin, hesaplaşacağı günü bekler. Hesaplaşacağı günü geldiğinde ise büyük bir gürültüyle patlayıp alevler saçan volkanik bir dağa ve durgun bir su iken önüne geleni yıkıp deviren azgın bir çağlayana dönüşür. işte o zaman. Ne dünya lideri tanır, ne sayısal çoğunluk, ne siyasal geçmiş, ne tarihi misyon ne de ekonomik güç. Hepsini ve herkesi yıkar geçer. Onun içindir ki, defalarca küllerinden yeniden doğmayı başarmış dünyadaki tek millettir.
Bu nedenle kimse ve hiçbir topluluk herhangi bir emeği ve çabası olmadığı halde elde edilmiş bu kazanımı, kendi kerameti olarak görmesin.
Evet, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde yüce Türk milleti o büyük iradesi ile iktidar partisine küçük bir uyarıyı cezası vermiştir. İstisnasız herkes yüce milletimizin iradesine saygı duymak zorundadır. Seçim sonuçları ülkemiz adına hayırlara vesile olsun. Zaman yeniden ölü bir dağ gibi sessiz. Durgun su gibi sakin olma vaktidir. Sıra kendi güvenliğini tehlikeye atan, terör örgütüyle bağını kesmeyen, sırtını terör örgütüne dayadığını açıkça söyleyen Siyonizm’in uşaklarını genel seçimlerde canhıraş önce meclise taşıyan ve sonrada yerel seçimlerde ittifak kurup belediyeleri teslim eden. Ana muhalefet partisindedir.
Yüce Türk milleti kendi aklıyla alay edenleri ve iradesini yok sayanları asla affetmez.
Uzak ve yakın Türk tarihi bunun örnekleriyle doludur.
Serhat BİNGÖL 01.04.2019
YORUMLAR
yemezler anam
sen resmen darbe yap
sonra da hakkını korumak amacıyla ayaklan haa
tam şu halin planın bir parçası :) tam fetönün direktifleri... bunu görmiyecek göz ancak krala çıplak diyememesi lazım
sonra dersiniz kontrollu darbe haa
bu ış sizin en sonunuzdur ki benim bağımsızlığımın henüz başı
biz fetö yü böyle adamın eline veririz işte
...
sözüm meclisten dışarı sevgili serhat kardeşim ha ona göre
saygı sevgilerimle
yok,sul tarafından 4/2/2019 10:53:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat BİNGÖL
Bu arada; belirmeyi unutmuşum, başlık muhteşem.
Ama senin gurur duyduğun milletini bir kez dahi ağzına almayan, Meral AKŞENER'in ısrarla Tek devlet hangi devlet, tek millet hangi millet, tek bayrak hangi bayrak sorularına Türk Milleti, Türk Bayrağı, Türkiye cumhuriyeti devleti diyemeyen bir muhteremi kılavuz alman gerçekten çok trajikomik.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Serhat BİNGÖL
Şimdi o zihniyeti bana Türkçülük üzerinden pazarlamaya kalkıyorsun. Sevsinler
Erdoğan siyasi görüşümün adamı değildir ama kılavuz almak gerekirse emin ol, o örneğini verdiğin insandan daha Türk milliyetçisidir.
Ha, bir de daha gül güle diyecek durumda değilsiniz. Onu diyebilmeniz için çok çalışacaksınız çok öyle yan gelip yatıp oyları cepte görme dönemi bitti. Bakma bu seferlik millettin inisiyatif kullandığına baktı ki sizden bir şey olacağı yok milletim girdi devreye ama gelecek seçimlerde hiç şansınız olmaz. Onun için az laf çok iş hadi bi gayret.
mirim
Bi araştırdım ki Meral AKŞENER'i Amerika başkan yapmış
Hatta Yahudiler sadece kendilerine hizmet edenlere verdikleri üstün cesaret madalyası vermişler.
Hatta hatta ben BOP eş başkanıyım diye de hava atıyormuş iyi mi :)
Bak bak bak ne buldum şimdi. Meral Akşener Siyonizmin kurucusu Theodor Herzl'in mezarının başında esas duruşta videosu var !!! Link atayım da sen de izle. https://www.youtube.com/watch?v=3en0JjBtLbM
Bu arada Meral Akşener'in bir marifetini daha yakaladım. Diyor ki, bana Türklükle gelmeyin. Sen Türküm dersen öbürü de kürdüm der ! Bababa... Neler demiş bu yaa ! Türklüğü de ayakları altına almakla övünüyor iyi mi ? Peşindeki mallar da bunu gerçekten milliyetçi sanıyor :)) Hem ben daha Meral'in ağzından Türk kelimesini hiç duymadım.
Ha bir de şu fetö meselesi var. İYİ Parti önerge verdi, fetönün siyasi ayağı ortaya çıkarılsın diye. Bil bakalım kimler reddetti ? Kimler biliyor musun ? Fetö devlete sızmış; buna kargalar güler diyen, ister kabul edin ister etmeyin fethullah gülen bu ülkenin yetiştirdiği en büyük değerlerdendir diyen, sizi uyaran Kamer Genç'in üzerine yürüyen, Amerika'ya gidip kıçını yalayan, her fırsatta yere göğe sığdıramayanlarla, gellll bu hasret bitsin diye haykıranlar...
Hadi anam hadi, fetöcü arıyorsanız en yakın aynaya koşun.
Haa bak sizin kılavuz kabul ettiğin Menderes'ten bahsediyorsun sanırım. Boya badana işleri ona aitti. E misyonunu yüklendiğinize göre boya badana işini de üstlenirsiniz.
Bu arada Demirel ne demişti; tencerenin düşüremeyeceği hükumet yoktur !
Asıl gavurun büyüğü bu ayın 10'nundan sonra başlıyor. Bunu not al bir kenara. Seçimin hatırına sıktılar sıktılar ama ayın 10'uda salmak zorundalar. Dolar , euro nasıl fırlıyor bak. Ama onlar çıkmıyor sayenizde Türk Lirası iniyor. Dünyada beş kuruş kredin kalmamış. Var mısın benimle iddiaya İMF nin kapısında yalvar yakar olacaksınız. Yıl sonunda da dolar 10 tl nin altına düşmediğinde benzin de doları bile solladığında utanacak mısın ?
Bu ülke battı kardeşim. Sadece malumun ilanı kaldı. Sizin yüzünüzden... Bunu anlamanız için de çok bir zaman kalmadı, eli kulağında.
Ve siz bir ülkeyi batırdıktan sonra tekrar iktidara geleceksiniz öyle mi ? Yerel seçimler sadece sizin sonunuzun başlangıcıdır bunu unutma ! Ve daha beter olacaksınız. Sizi ne ettiğiniz küfürler, ne attığınız iftiralar, ne tehditler kurtaracak. Fetö amcanız bile kurtaramayacak. Senin tarım bakanının abisi bile fetöcülükten içerideyken utanmadan sıkılmadan konuşabiliyorsunuz.
Gi-de-dek-si-niz... Hem de tıpış tıpış... Türk Milleti uyanmaya başladı. Bebek katiline "sayın öcalan" diyenler, dansözler gibi zil takıp kıvırta kıvırta dans ederek terörist karşılayanlar, daha dün topraklarımızdan geçirdikleri PKK'lılara benim paramla dürüm ısmarlayanlar Gİ-DE-CEK...
Şimdiden güle güle...
Serhat BİNGÖL
"Yüce Türk milleti kendi aklıyla alay edenleri ve iradesini yok sayanları asla affetmez"
Etmedi de !
Papaz
Damat
Dış güçler masalı
Terörist üretici
Patlıcan kuyrukları
Elektrik
Doğalgaz
İllet
Zillet
Adi
Öküz
Ve daha nice hakaretler...
Bunlar affedilecek şey mi ?!
Satın alınmış medya, devletin tüm imkanları, manipülasyonlar, dün toplanan tanzim çadırları, alavere dalavereler de yetmedi.
Diğer partilileri içeri almadan açılan çuvallar. Fazladan basılan milyonlarca oy pusulaları...
Muhalefet bu sefer işi sıkı tuttu çaldırmadı !
Kendi oyuna zor sahip çıkan muhalefeti oy çalmakla suçlamak kadar komik bir şey yoktur :)
Sabaha kadar AA'nın verilerini bekledim. Kafasında ampul resimli şapkayla pozlar veren AA'nın genel müdürü gidişatın çevrilebilmesi için zaman tanımak adına ülkeyi 11 saat bekletti. Bu arada bakanların da katıldığı "ne yapabiliriz" toplantısından çaresizlik çıktı ve sonuçları açıklamak zorunda kaldılar.
Tabii ki ağlayacaksınız. Milletin uyanması, aklıyla alay edenleri cezalandırması AŞŞAAADAKİler gibilerini çok rahatsız etti :)
Mühürsüz oyları da devreye sokup seçimi götürdüklerinde birisi ne demişti ? "Atı alan Üsküdar'ı geçti"
Uyanış başladı... Hadi gülüm güle güle :)
Serhat BİNGÖL
adam kendini atatürkçü
akp yanlısını da atatürk düşmanı deyebilecek kadar fetöcü, hdp ci siyonizmin piyonu
işine mi yarıyorda diyemiyor yoksa ne dolayısıyla kral çıplak velakin kimse demiyor
neyi ya hu
bu gibiler izmirden dökerken oraya buraya takılan enik cücükten başkaları değildir
ne alaka velakin öylesine zayıfladılar ki püf desem yıkılacak hain seref yoksunları
he ya hu ne alaka değil mi
yanii lütfen kızmayınız olur mu arkadaşım
selam muhabbetlerimle
Serhat BİNGÖL
Eğer seçim sonuçları açıklandığı gibi sağlıklı ve doğruysa, öyle olduğunu ümit ediyorum. Gerçi çaba sarf etmeden doğru düzgün sahaya bile inmeden elde edilmiş bu seçim sonuçlarına muhalefet de şaşırıyor ya neyse Buda gösteriyor ki kimse vazgeçilmez değildir. Yani her oluşum bir gün gelir püf diye yıkılabilir. Önemli olan yüce Türk milletinin iradesidir. Yani kimse milletimizin aklıyla oynamaya kalmayacak. İnsanlar evine ekmek götürmekte zorlanırken kuruşun hesabını yaparken, sıfır atık ayağına poşeti parayla satmaya kalkmayacak. Ya da imar barışı saçmalığıyla haddini bilen yasalara uyan insanlara hakaret eder gibi devletin arazisine konmuş haddini bilmeyen beleşçi insanlara komik paralar karşılığında babasının malını verir gibi tapu vermeyecek. Veya Suriyelilere otuz beş milyar dolar para harcarken açlık sınırı iki bin beş yüz lira olduğu bir ülkede emekli maaşı hesaplamalarını yüzde altmış üçten, yüzde otuz dörde çekip yeni emekli olmuş bir insana sekiz yüz lira emekli maaşı vermeyecek. Vesaire vesaire. İşte böyle günü geldiğinde yüce Türk milleti de sandıkta demokrasi tokadını çakı verir. Feriştahını tanımaz.
Saygı ve sevgilerimle.
Bu yazınız Akp dilinden Farkı yoktur hocam , Hayatımda ilk defa CHP, ye oy veren bir kişiyim ve pişman etirmeyin, tekleştirmeyin halkları biliyorsunuz bunda Kürd milletinde payı manidardır.
Serhat BİNGÖL
Chp’nin oylarının artışındaki hdp’nin katkısını kimse yadsımıyor zaten.
Saygı ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Çok özür dileyerek isminizi düzeltiyorum. Nafiz Hocam.
Anadolu Ajansı bize fikren ne kadar demokrasi aşığı bir yönetim ile yönetildiğimizi çok net göstermiştir. Maniplasyonlara prim vermeyen ülkemin insanları ne kadar gurur duysak azdır. Tüm medyayı, devletin tüm imkanlarını ve hatta seçim yasaklarını çiğnerek sonuna kadar kullananlara rağmen halkım artık simite GEVREK demenin keyfini yaşayacak. Demokrasi bir mumdan diğerine yanacak ve artık sonunda MUSTAFA KEMALLER yeniden Cumhuriyetin meşalesini şehir şehir dolaştırıp yakacaklar.
Terör örgütünün kucağındaki sıcaklığı halen taze olanlar, askerlerin başını sokaklarda kestirenler, doğuda hendek açtırıp içini kanla dolduranlar artık sizler susacaksınız.
Yaşasın DEMOKRASİ, yaşasın LAİKLİK, yaşasın MUSTAFA KEMALİN RUHUNU TAŞIYAN ASKERLERİ.
Sevgilerimle...
Serhat BİNGÖL
Terör örgütlerine verilecek doğrudan veya dolaylı destek kimden gelirse gelsin yanlıştır.
Saygı ve sevgilerimle.
İşte benim güzide hocam, kıymetli insan, seçkin kalem
Seçim sonuçları ülkemiz nezdinde hayır ve esenlik vesilesi olsun dilerim
Yüreğinize, emeğinize, kelaminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...
Serhat BİNGÖL
Evet, seçim sonuçları ülkemiz için hayırlara vesile olsun. Ancak bu dileğimiz hakkaniyetli bir seçim sonuçları için geçerli. Duyduğum kadarıyla bu gün itibariyle ak parti teşkilatlarında yoğun çalışma var. İddiaya göre sandık kayıt listelerinde çok ciddi kalem oynaması var. Bunun ispatı için uğraşıyorlar.
Umarım açıklanan seçim sonuçları doğru ve sağlıklı bilgi içeriyordur. Aksi halde bir usulsüzlük tespit edilir ve seçimler yenilenirse yazımda da belirttiğim gibi bu milletin gazabı çok ağır olur.
Saygı ve sevgilerimle.