- 568 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İç Döküntüsü
Bugün evden çıktım çarşıya gidiyordum. Piyonun birisi yolda pusuya yatmış. Bunların mesleğinin birisi hırsızlık. Bu piyon yolda pusuya neden yattı? Kesin üstümdeki ceketi çalacaktı.
Piyondan çok bir şey yok ki benim etrafım piyon dolu. Piyonlar önceleri bana saldırıyordu, şimdi kedilerime de saldırmaya başladılar. Benim kedinin birisi doğum yaptı ona saldırıyorlar.
Dünmüydü dünden öncemiydi piyonların çocuğu elinde tahta parçasıyla benim kedinin yanına geldi. Tahta parçasıyla ne yapacaktı? Yavrulara dürtecekmiydi ne yapacaktı kim bilir! Evde olduğum için gördüm, görünce de bağırarak kovaladım. Ya ben evde olmasaydım ne olacaktı?
Bugün yine evin önündeyim olay gözümün önünde oluyor. Piyonların çocuğu bu sefer de eline taş aldı, taşı ne yapacaktı? Ne yapacağı âşikar kedilere vuracaktı. Çünkü anası taş ile kovala diye öğretiyor.
Kedileri her zaman evin içinde tutamam. Kedileri dışarıda üşümesinler hasta olmasınlar diye gece evin içinde tutuyorum, gündüz dışarıya bırakıyorum. Ben bu kedilere bir yılımı verdim, dünyanın parasını döktüm, para hariç verdiğim emekte var. Verdiğim emek parayla ölçülemez.
Kedimin doğumu yaklaştığında evin içine koştu geldi, çünkü dışarıyı güvenli bulmadığı için. İki tane yavru doğurdu. İş aramaya gideceğim de yavruları dışarı çıkarmak istedim kedim rahatsız oldu yavrularını dışarı çıkarmak istemedi. Neden dışarı çıkarmak istemiyor diye kendime sorup duruyordum bu sorunun cevabını arıyordum. Meğer piyonlar huzursuz ediyormuş. Ben varken saldırıya geçtiler. Demek ki ben yokken neler yaptılar da kedim huzursuz. Bunların Allah belasını versin. Hoca okuyup selasını versin. Bunlar dinsiz imansız. Kendilerine müslüman süsü veriyorlar. Ben birgün vukuat işlerim ama ne zaman bilmiyorum. Allah inşallah o günleri göstermez.
Sinirlerim hâlâ geçmedi. Ne yazacağımı da unuttum. Kedilerime bir şey yapan olursa öperim. Kedilerimin canı benim canımla aynıdır.
17.04.2017
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.