- 1047 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hz. Muhammet Çanakkale Savaşlarında!
HZ. MUHAMMET ÇANAKKALE SAVAŞINDA
Bu gün Cuma namazı öncesinde Törekent Yavuz Sultan Selim Camii imamı kürsüde Çanakkale Savaşı hakkında konuşuyor; Anlattığı menkıbeyi Çanakkale Savaşına bağlayacak. İmam, menkıbeyi şöyle anlatıyor: Hintli bir Allah dostu Kâbe’ye gidiyor, Peygamberimizin kabri başında ağlamaya başlıyor, öyle ağlıyor ki, Türbedarın dikkatini çekiyor ve soruyor:
— Niye ağlıyorsun? Senin burada ağlamak değil, peygamberin huzuruna geldiğin için sevinmen lazım!
Allah dostu diyor ki:
— Nasıl ağlamayayım! Ben ta Hindistan’dayken peygamberimizin kokusunu o kadar çok alıyordum ki, şimdi huzuruna geldim; o kokuyu alamıyorum! Ya, peygamberim yerinde değil veya ben bir hata işledim ki o kokuyu alamıyorum!
İmam bu menkıbeyi Çanakkale Savaşları günlerine bağlıyor ve diyor ki, “Çanakkale Savaşlarında bu olayı doğrulayan bir olay yaşanıyor. Anlatan kim biliyor musunuz diyor imam? Sanders!
İmam, (1918 yılında Filistin’deki Osmanlı Yıldırım Orduları’nın komutanı olan, 1919 yılında Malta’ya sürgüne gönderilen, Aynı yıl Alman ordusundan emekli olan. ... 22 Ağustos 1929 yılında Münih’te hayatını kaybeden Otto Liman Von Sanders’i hatırlıyor. Ne hikmetse! Çanakkale Savaşlarının, Anafartalar Grup Komutanı Mustafa Kemal Atatürk’ten bir kelime dahi söz etmiyor! İyi mi?)
Sanders diyormuş ki, Çanakkale Savaşlarının en yoğun yaşadığı bir anda bir asker mevziden fırlıyor ve kollarını açarak üzerine yağan mermilere aldırmadan, “Yetiş ya Muhammet! Bizi yalnız bırakma! Din elden gidiyor, vatan elden gidiyor! Bizi yalnız bırakma!” diyerek, koşuyor!”
İmam diyor ki, “Bakın o Hintli Allah dostunun dediği doğrulanmış oluyor!
Doğru da olabilir!
Ama imam vaaz verdiği cami de dahil olmak üzere bir vatan armağan eden Mustafa Kemal Atatürk’ten hiç bahsetmemesi garip değil mi? Bu Mustafa Kemal Atatürk de Anafartalarda, Conkbayırında ... PAİNTBALL OYNAMIYORDU! KENDİ BEKASINI DA GARANTİYE ALMAYA ÇALIŞMIYORDU? İSLAMIN SON KALESİNİ, ELDE KALAN TÜRK YURDUNU yani, MİSAK-I MİLLİ SINIRLARINI SAVUNUYORDU!
Mustafa Kemal Atatürk düşmanlığı ile din sevdirilemez! Bu da böyle biline! Ankara,15.3.2019 21:53
YORUMLAR
Öyle bir dini menkibe bolluğu var ki,
Hz. Muhammed
-Mısır Seferi sırasın Sina Çölünde Yavuz Sultan Selim'in atının önünde yürüyor, bunu gören Yavuz , atından iniyor ve o da edeple yürümeye devam ediyor, yalnız diğer ordu mensuplarının bundan haberi yok, soruyorlar: padişahım neden atınızdan indiniz de yürüyorsunuz. -Cevap veriyor: Peygamber efendimiz yerde yürürken benim atta olmam ne kadar doğru .. ( aklımda kaldığınca)
Hz muhammed;
-Nakşibendi şeyhlerini ziyaret eder,
-Hizmet hareketi olarak bildiğimiz şimdi fetö denen cemaatin haftalık sohbetlerinde ruhen bulunur,
-Süleyman efendi cematini ihmal etmez.
-Nurcuları ziyaret eder, iştişarelerine katılır
-Siyasal islamcılara yol gösterir, ne yapacaklarını söyler..
-Bahsettiğiniz konuyu da daha önce okumuş veya dinlemiştim.
Sonuçta imam kendine inandırmak için cemaati kullanacak peygamberi mecburen..
Artık bu işin cılkı çıktı.
Yıllar önce bir arkadaşım da peygamber efendimizi rüyasında gördüğünü söylemişti.. ya hu demiştim ne mübarek insan veya ben ne kadar kötü, eksiği çok olan bir müslümanım ki benim rüyama girmiyor...
işin aslı öyle değilmiş: her satıcının bir alıcısı olur hesabı söyle yalanı, inanan mutlaka çıkar...
Sanırım peygamberimiz, müslümanlar hangi konuda başarı sağladıysa oraya gidip yollarını açmış..
lakin ne hikmetse; viyana kuşatmasında yok muymuş, karlofça antlaşması imzalanırken, sevr imzalanırken, 1402 Ankara savaşında neden tarafları barıştırmamış, hz Ebubekir'in oğlu Hz osman'ı öldürmeye gidenlerin içindeyken neden kolundan tutmamış gibi bir çok soruyu cevapsız bırakırlar..
siz de sorguladınız mı? cevap hazır.. seni gidi kafir seni..vay münafık vay.. urun kellesini...
bu yazıyı okuyanlara tavsiyem: 1400-1700 arasındaki katolik hristiyanların yapıp ettiklerine, söylediklerine baksın... çağımızda islamın ve islami olduğu söylenen tarikat cemaatlerin durumu aynı..insanları manevi olarak korkutarak kendilerine bağlı köle olarak görmek istiyorlar, başka bir neden aklıma gelmiyor..
vesselam..bu gidişe dindan imandan çıkacağım vallahi..
Allah aşkına hangi islam?
Namaz kılma şekilleri bile farklı, işin derinine inilince ehli sünnet vel cemaat denilen grupların bile birbirini kafir olarak tanımladıkları bir islam mı??
İslam, Kuran hakkında araştırmalarım elimden geldiğince devam ediyor...
dün bir kaç haber yorumuna göz gezdirmiştim,
dikkatimi çeken;
orada okyanuslarda (sıcak soğuk) su perdesi gibi... )suların karışmamasının, kuran da yy öncesinden yazıldığı, haber verildiğinin de yalan olduğu aslında daha önceden bu bilginin var olduğunu yazmıştı bir yorumcu...araştırmaya çalışacağım daha önce hep dini kaynaklara bakmıştım..
aklımda kaldığınca;
Hz Ebubekirin veya ömer'in dediği gibi; ey Allah'ım bünyemi öyle bir büyüt ve cehenneme at ki başka kimseye yer kalmasın.
Hz Alinin dediği gibi; ya varsa, ya gerçekse ben bir ömür çektiğim sıkıntının karşılığı cennet'te alırım, yoksa; bir ömür aldanmış olur, kendimi hayatın zevklerinden mahrum etmiş olurum, ölümden sonra da keyfe keder yaşarım...
dünya tarihine bakınca, görülüyor ki nerede bir büyük savaş karııklık çıkmış; arkasında ya bir şaman ya bir rahip, haman, şeyh molla tarikatler var..
İnsanların kendini Allah, Tanrı yerine koyarak yapmadıkları zulüm kalmamış..
Dünyada dine olan bakış değişiyor. eğer ki yalancı oldukları bir ortaya çıkarsa vah dincilerin haline...
Anadolu coğrafyasında büyüyüp serpilen nesillerin dinden azade olması düşünülümez..
bu işte büyük bir bit yeniği var..
Akıbetimiz hayrolsun.
Mustafa Kemal Atatürk konusuna gelince, o da ölüp gitmiş.
yurdumuzu ellerin, düşman millet ve toplumların işgalinden kurtarılmasında başat rol oynamış,hakkı ödenmez. lakin düşünen bir insan hiç kimseyi kendinden büyük görmemeli..
cumhuriyet değerlerini savunacağız, lakin unutmayacağız son ilke devrimciliktir.
cumhuriyet rejimleri de tıkanmaya başladı dünyada.. herşey gelişiyorken, yönetim biçimlerinin değişmemesi düşünülemez.
Lakin gerçek şu ki çile daha da büyüyecek gibi..
Allah varsa; dosdoğru insanların, emanete eminlerin, yalan söylemeyenlerin, iyilik ve güzelik ve hayırda yarışanların yar ve yardımcısı olsun..
selamlarımla.
Hüsnü Ekizceli
mahşerde sorar onlara bu yakıştırmanın hesabını davacı olursa hiç şaşırmayacağım, ne biliyorlar tarihe dair ki
yönetmesi kolay olsun diye cahil bir toplum ürettiler şimdi ürettikleri üretenlere de dert olmaya başladı
sizin yazdığınız yazının bir cümlesini dahi anlamaktan uzak bir kesim biliyorum ben
adamın beyni yok fikri var
esen kalın
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Filiz Şahin.
Hüsnü Ekizceli
Yazınızdan anladığım kadarı ile Vaaz veren imam Çanakkale savaşı ve savaşın manevi yönünden bahsetmiş.
Yanlış bilmiyorsam Mustafa Kemal Çanakkale savaşında Anafartalar gurup komutanı olarak bin başı rütbesi ile savaşmış.
Mustafa kemalin Çanakkale savaşında muhakkak ki etkisi vardır Çok faydalı işer yapmıştır.
Benim anlamadığım İmamın anlattıkları ile Mustafa kemal düşmanlığının alakası nedir?
Çanakkale ne Türkün nede nede Mustafa kemalin savaşıdır!
Çanakkale İslam Ümmetinin savaşıdır!!!
Şunu anlayın kardeşim Hiç kimse ne Mustafa Kemal için nede Türklük için Çanakkale de savaşmadı.
İslam halifesinin emri ile İslam coğrafyasının her köşesinden değişik ırklara mensup Müslümanlar geldi ve savaştı.
Çanakkale zaferi Türkün zaferi değildir İslam ümmetinin zaferidir.
Not:Peygamber bu savaşa katılmışmıdır inanıp inanamamak sana kalmış
Hikaye anlatan tarafından 3/16/2019 2:09:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Hüsnü Ekizceli
Mustafa Kemal Atatürk düşmanlığı ile din sevdirilemez! Bu da böyle biline! Ankara,15.3.2019 21:53" Ben düşüncemi açıkladım sevgili dost. Selamlar.
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
BİNLERCE İSİMSİZ VE KEFENSİZ YATALARIN TEK TEK İSİMLERİNİ NE CAMİLERDE NEDE SİYASET MEYDANLARINDA ZİKRETMEYE GEREK YOKTUR.
OLAYIN RUHUNU ANLAMAK YETERLİDİR!!!
İMAM İSİM ZİKRETMEDİ DİYE İSMİ ZİKREDİLMEYENE DÜŞMAN MI OLACAK.