- 835 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Cuma namazında 49 Müslüman kardeşimiz Şehit edildi.
Bugün Vahşice Yeni Zelanda da Cuma namazında 49 Müslüman kardeşimiz Şehit edildi.
Bugün Cuma namazında 49 Müslüman kardeşimiz Şehit edildi eli kanlı şerefsiz teröristler sayesinde, yüreğimiz kan ağlıyor gözlerimizde yaşlar dökülüyor Lanet olsun insan canını hiçe sayanların anlayışına adım atışına… İnsan nasıl bu kadar zalim ve acımasız olabilir bilmiyorum anlamıyorum!
Ey teröre destek verenler bilin ki o canınız alındığında sizler o cehennem çukurunda feryat figan içinde aynı acının yüz bin katı acısıyla feryat figan edeceksiniz tek tesellimiz bu çünkü iman eksikliğimiz zalimlere haddini bildirmek için güç birliği yapmayan biz insanların sadece teselli bu oluyor. Bizde yıkılmaz çelikten zırh olan imanımız sinemizde olsaydı İslam âlemi top yekûn birlik içinde karşı çıksaydı tüm olanlara şimdi onlar bu vahşeti biz Müslümanlara yaşatmazdı… Cesaretimiz yok dünyalık çıkarımız için ahret dünyamızı yok ediyoruz.
Sağırlaşan kulaklar görmeyen hissetmeyen duygular beyin felci geçirmiş umursamaz beyinli insanlar olursak bu zalimler daha çok insan öldürecek gözlerini kırpmadan. Bunları destekleyenlerin üzerine yürümedikten sonra her söz lanet yazı söz kifayetsiz kalacak acımızda yüreğimizi yakacak. Her gün farklı bir vahşetle acıyla uyanmaktan daha kahredici ne olabilir? Elimiz ayaklarımız prangalar içindeyken, şerefle ölmek varken, bu zulme sessiz kalarak ölmek yakışmaz bize yakışmaz yürüyelim üstlerine İslam âlemi olarak tabi varsa bir yerlerde!
İninde saklanan itlerin tek tek dışarıya çıkması gözümüzün içine bakarak saldırması, bizdeki aslanların kaplanların imanımızın eksikliğinden kaynaklanıyor… Onlar avcı biz av, ne zaman ki bizler avcı olursak ne zaman oluruz bilmiyorum inşallah yarın hatta şimdi Rabbim “ol” der avcı oluruz ve hadlerini sonsuza kadar bildiririz inşallah… Devamlı kinle büyüyen zalimlerin kafasını koparmadan bu olanlara katiyen son veremeyiz, onlar ki merhametten anlamaz, üzgünüz başımız sağ olsun… Artık kifayetsiz sözleri yazmak yerine Aslanların kaplanların sahaya çıkarak onların destanlarını yazmak temennisiyle, Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Selamlarımla.
Mehmet Aluç
YORUMLAR
Hayatın gerçeklerini ne zaman benimseyeceğiz, gavur gavurluğunu her zaman yapıyor, normal. Kör Şeytanın istediklerini yapıyorlar. Ya biz Sözde Müslümanlar Hak yolda ölürsek şehidiz diyoruz, şehitler ölmez, şehitler cennetliktir, ama icraat yok. Dinini bilen kaç Müslüman var. Yüce Yaradanın rızasını almayı sanki istemiyoruz. Cennet ikramı biliyoruz. sanki cennete gitmekten kaçıyoruz. Dinimizi gerçek manada öğrenmeden., Gereğini ecdat gibi yapmadıktan sonra bunlar normal artık. Normalleştirdik. Kınadık diyecekler. O kadar. Bizde evet yedik. Bir delinin yaptıkları diyeceğiz o kadar. Çünkü dünyaya çok, çok, bağlandık. Onlar oldu Hak yolda şehit, kalanlar gazi bize de arsız arsız sadece kınamak kaldı. Şehitlerimiz ve gazilerimiz dualarımızda en aciz, zavallı yapacağımız bu... Ecdat gibi Müslümanlığımızı yaşadığımız günleri görürüz İNŞAALLAH.
Anlamlı yazınızı okuyup manasına varanlarınız bereketli olsun.
Mehmet Aluc-Kul Mehmet-
Allah tüm mümin din kardeşlerimizin yardımcısı olsun haberi izliyorum 40 kişi bir camide anında vefat etmiş.48 Kişi ağır yaralı hastahane de aynı gün ikinci camiye de saldırılmış orada da10 kişi öldürülmüş.Yenizeland a olduğumuz yere yakın.Avustralya da camilerde güvenlik önlemleri alınmış.Onlar önlem alınmadığı sakin anlarda saldırıyorlar su uyur düşman uyumaz sözü ondan.Oysa ırkçılık benzeri şeyler buralarda yasak fakat yine de görülüyor..Tüm şehit din kardeşlerimize Allah rahmet eylesin.Mekanları cennet olsun.Allah razı olsun duyarlı yüreklerden.Selam ve dua ile..
Mehmet Aluc-Kul Mehmet-
İnsanlık dışı; akla zarar; vahşetin ta kendisi.
İlahi Adalet illa ki zuhur edecek ve sonları çok yakın.
Allah rahmet eylesin şehit olan tüm kardeşlerimize.
Mehmet Aluc-Kul Mehmet-
İnsanlara inançlarından dolayı kıyılması bir sebep değildir ancak inancından dolayı öldürülmek kadar aptalca bir neden hiç olamaz. Şunu da unutmamalıyız
müslümamsanız avcı olmak gibi bir hayaliniz olamaz. Peygamberimizin neredeyse bütün savaşları savunma savaşıdı.O durduk yere gidip birilerine saldırmadı.Müslümanın farkı budur.Allah ölenlere rahmet eylesin yaralılara şifa ihsan eylesin İslam dünyadına akıl fikir sağduyu nasip etsin.
Mehmet Aluc-Kul Mehmet-
miz masumların hatta insanın öldürülmesine karşı iken ,umarım demek istediğimi anlamışsınızdır,teşekkürler ederim Filiz hanımefendi kardeşim,selamlarımla.
Filiz Şahin.
O hastalıklı saldırgan da piyon yok sa elin adamı tee uzak bir ülede saldırı yapıyor bunda da cami cemaatini öldürüyor ve bingo silahlarının üstüne ki yazılar ve Ayasofya üstünden Türkiye ve Türkleri tehtid ediyor.
Yeni Zellanda da gerceklesen hain saldirida teroristin kullandigi tufegin uzerindeki tarih notlari..
;
- "Türk Yiyici” yazıyor. (Turkofago)
- Osmanlının mağlup olduğu Viyana Kuşatması'nın tarihi var. (Vienna 1683)
- I.Murad'ı şehit eden Sırp Miloş Obiliçin Kiril alfabesi ile ismi yazıyor. (Deus Vult)
_Osmanliya Karsi ilk ayaklanan Arnavut lider Iskender
_Magosada Antlaşmaya ihanet ederek Türk esirleri katleden Vedenik'li komutan
planlı ve mankafa bir kışkırtma saldırısı i bir strateji uygulamak lazım zira mantak adam değil sorun küresellerin savaşa sokmaya çalıştığı Türkiye.
sağlıkla
Mehmet Aluc-Kul Mehmet-
İnsanlıktan çıkmış bu yaratıklar insanlık ile uzaktan yakından alakası olmayanlar Ortadoğuda ki kendilerinin kurduğu terör örgütlerini, adının önünde de İslam olan ama İslam ile uzaktan yakından ilişkisi olmayan terör örgütleri yoluyla İslamı kötü göstermeye çalışsınlar bakalım. Kendilerinin ne yaptıkları ortada... İŞID denen kafa kesen soytarılardan ne farkı var bu o...... çocuklarının... Allah büyüktür. O ahirette karşılaşacakları azabı bir düşünselerdi keşke, hafifletilmeyecek o azap bu şarlatanlardan... Şehit olan tüm Müslüman kardeşlerimize Allah rahmet eylesin. Şehittirler hepsi... Yazıklar olsun çanak tutanlara İslamofobi düşüncesini yaymaya çalışanlara...