- 824 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tonton'u Dövdüm
Benim Tonton’u çok şımarttım. Şımardıkça sağa sola saldırmaya başladı. Ele avuca sığmaz oldu. Kendim nasıl su içiyorsam kedilere de ondan veriyorum. Kendi içmediğim suyu kedilere de vermiyorum. Kendim hazır su içiyorum kedilere de hazır su veriyorum. Kedilerin toplam da üç yerde suyu var. İki tane evin önünde bir tane de evin içinde var. Dışarıdayken dışardaki sudan içiyorlar evin içine girdiklerinde de evin içinde ki sudan içiyorlar. Ama Tonton bu temiz sular dururken gitti pis yerden su içti. Bende öfkelenip hafiften tokadı Tonton’a tıklattım. Yani pis suyu içtiği için dövdüm. Ben bunların sağlığını düşünüyorum, bunlar da nerde pis bir şey var ağzını uzatıyor, gözümün önünde pis su içiyor. Ben görmezken neler yapıyor Allah bilir. Bu durumda hastalanır tabi. Yine hastalandılar. En son ikisini de iki sefer doktora götürdüm geldim. Bazıları iki sefer ciğer vermekle iki sefer balık kılçığı vermekle kedi baktım der. Öyle kedi bakılmaz. Kedi benim gibi bakılır. Bende sokaktan gelen başka kedilere de çok baktım ama şimdi bir tanesi bile gelmez oldu. Sokaktan gelenin birisine Kocadost ismini vermiştim şimdi o da gelmez oldu. Sokakta büyüyen kedi sokağa dönüyor. Kocadost belki de yağlı bir kapı buldu ondan gelmiyor. Öyle laf ile kediye bakılmıyor. Ben kediler için çok uykularımı bölüp uykusuz kaldım. Hep yazdım yine yazarım. Kedilerim küçükken süt yoğurt ekmek içi pişmiş patates kızarmış patates verdim. Tavuk eti alıp pişirdim suyunu kendim içtim etini onlara verdim. Çok ciğer alıp pişirip yedirdim. Çok tavuk döner çok sucuk yedirdim. Bunları laf olsun diye yazmıyorum. Kedisini seven herkes bunları yapar. Kedilerimi bir kez bile aç koymadım. Çok doktora götürdüm. Neler çektiğimi bir ben birde Allah bilir. Başkalarına kedi bakmak kolay gelir. Çünkü kedi bakmıyorlar da ondan. En son kedileri doktora götüreceğimde cebimde para yoktu. Yerimden gıp diyecek param yoktu. Kimseden borç para da alamadım. Son çare olarak evde ki televizyonu sattım. Ondan sonra da kedileri doktora götürdüm. Kendim de hastaydım kedilerden sonra bende hastaneye gittim. Satacak televizyon vardı sattım. Hâlime bin şükür. Ya satacak bir şeyim olmasa ne yapacaktım? Televizyondan çok zarar ettim. Bir daha kolay kolay televizyon almam. Zaten alacak para da yok.Eski bozuk küçük ekran bir televizyonum vardı, onu çıkarıp tozunu mozunu sildim belki çalışır diye. Bozuk televizyon çalışır mı çalışmadı. Bu televizyonu müzik çalar olarak kullanacağım tabi olursa. Şimdi siz kedileri merak ediyorsunuzdur merakınızı giderip yazayım. Kedilerimin ikisi de şu anda evimin içinde mışıl mışıl uyuyor. Karınlarını doyurup sularını içip yattılar.
Not : Tamamı gerçektir.
11.04.2017
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Yahu kardeşim yapmışsın güzellikler lakin ne diye tokat atıyorsun kediye. Olmadı. Bir daha yapma. Yazdıkların çok inandırıcı gelmedi bana. Bir de utanmadan dövdüm diyorsun.