- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAZIRLIKSIZ SEVDA YOLCULUĞU....
SEN ÖYLE BİR ZAMANDA GiRDiN Ki KALBİME, HAYATIMA BÌLMESENDE SEVÌYORUM SENİ. ZAMANA MEKANA VE NE OLDUĞUNA BAKMADAN ÌRDELEMEDEN SEVÌYORUM. BENÌM HAYATIMA ZAMANSIZ ZAMANLARI ÇALARAK GÌRDÌN.YA KAYBEDERSEM YA YÌTÌP GÌDERSEN DÌYE DÜSÜNMEKSÌZÌN SEVÌYORUM SENÌ. HAYAT SENÌ SUNDU BANA ANÌDEN SARSMADAN USULCA YERLESTÌRDÌ BENLÌĞÌME VEDE YÜREĞİME. GÖZLERÌN ALDI ÖNCE BENÌ. KAYBOLDUM DERÌNLÌĞÌNDE. SÖZLERÌNDE BULDUM KENDÌMÌ, YASARKEN ÖĞRENECEĞÌM HAYATI SENÌNLE SENÌN HÎÇ BİLMEDİĞİM TENÌNDE TANIDIM. HANÌ BÌR COCUK KALABALIKLAR ARASINDA ANNESÌNÌ KAYBEDER DEHŞETE KAPILIR GERÌ BULDUĞUNDA ÌSE O KORKUSU YERÌNÌ HUZURU MUTLULUĞA BIRAKIR YA SENDE ÖYLE OLDUN BENÌM ÌÇÌN. BİR ANDA GELİP BULDUN BENİ. TÜM KARANLIKLAR YERİNİ AYDINLIĞA BIRAKTI. SEN GELDİN TÜM BENLİĞİM CANLANDI. HAYATLA SAVAŞIMIN YIKINTILARI ARASINDA BİR KAZAZEDE MİSALİ BEKLİYORDUM, BİR EL UZANSIN DA KURTARSIN BENİ DİYE. AMA BİLEMEZDİM Kİ BU EL ÇOK UZAK VE HİÇ GİTMEDİĞİM DİYARLARIN KUYTU BİR KÖŞESİNDEN UZANACAK. ŞİMDİ SIMSIKI TUTUYORUM,O GÖRMEDİĞİM ELİ.TÜM İÇİMDEKİ KARANLIĞIN YERİNİ SENİN AYDINLIĞIN YERLEŞSİN DİYE SARILIYORUM SIKICA IŞIĞINA. YOKSUN YANIMDA BELKİ DE HİÇ OLMAYACAKSIN ZATEN OLMAYACAK OLSAN BİLE BU SEVGİ ÖYLE BIR SEVGİ Kİ; YAN YANA OLMAYI,GÖZ GÖZE BAKMAYI VE TENSELLIĞİ GEREKTİRMİYOR. BU SEVGİ FARKLI BİR DÜNYADA YAŞANIYOR KİMSENIN BILMEDİĞİ HATTA VARLIĞINDAN HABERSİZ OLDUĞU BİR ATMOSFERDE YAŞIYOR AMA SEN BİLMEDEN.
AYRI YERLERDE AMA AYNI HAVAYI SOLUYORUZ. BENDE ANLAM VEREMİYORUM BU BİLİNMEZLİĞE. NASIL OLUYOR BILMIYORUM AMA YAŞIYORUM SEVDİĞİM. İMKANSIZLIĞIN İÇİNDE İMKAN YARATIYORUM. BİR GÜN YANYANA GELİRSEK SENİNLE DİYE, YOKLUĞUNDA DİRHEM DİRHEM IÇİME ÇEKİYORUM SENI.TAMAMEN SENİNLE BÜTÜNLÜYORUM Kİ KENDİMİ SEN GELİNCE YOK OLAYIM SENLIĞİNDE...
AŞIK OLACAKSAM VE BAĞLANACAKSAM SENİN DOKUN OLMALIYDI SEN OLMALIYDIN. VE DE SEN GELDİN,SENDE BAĞLANDIM BEN.ŞİMDİ AL RESMET BENİ BAĞLA YÜREĞİNE Kİ GİDEMEYEYİM SENDEN YADA SEN GİDEMEYESİN BENDEN.
BİLİYOR MUSUN? BEN SENİ OKUDUĞUM KİTAPLARDA Kİ KAHRAMANLARA BENZETİYORUM, ONLAR KADAR GERÇEK, ONLAR KADAR YALIN AMA BİR OKADAR DA HAYALSİN BENDE.SADECE HAYAL OLSANDA SEVİYORUM IŞTE SENİ.BİR GÜN SENİNLE TAMAMEN İÇSELLEŞİP KAYBOLMAK YANİ SENDE HİÇ OLMAK İSTİYORUM.
SEN SEVDANIN EN NATUREL EN YALIN AMA NASIL BİR ÇELİŞKİDİR Kİ EN YOK HALİSİN.VE SADECE AMA SADECE BENDESİN, BENDE KALACAKSIN.
PEKİ GÖREMEDİĞİM HALDE HİSSEDİP KAYBOLDUĞUM ŞİMDİ BEN NERDEYİM?KİMİM?NEYİM?HATTA BEN VAR MIYIM YAŞIYOR MUYUM?
~İP€K KA£KAN~
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.