- 727 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ GENÇ KIZ YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA 24. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ GENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
05.12.2018/Çarşamba
24. MEKTUP
BUĞDAY TARLASINDAKİ SARI DÜNYAMA
Biliyorum artık bir birimize iyice yabancı olduk ve uzaklaşmaya başladık. Sana hak vermiyor değilim. Çok meşgulsün. Bana ayıracak on dakika zamanın yok. Kendi kendime alış Mavi Sarı Dünyandan san bundan sonra mektup gelmeyecek.
İnsan neye alışmamış ki. Ben de işin kolayına kaçmaya başladım. Madem Sarı Dünyam bana mektup yazmıyor. Ben yine yazarım ama göndermem.
Şimdi sızlanmayı bırakıp haberlere geçelim. Senin okuma şansın olmasa da olur.
Havalar malum soğudu. Eve ufak bir sıcak hava püskürten soba aldım bana yetiyor.
Üçüncü polisiye romanıma başladım hatta iki maceralarını bitirdim ama yetmez ancak yüz kırk sayfa oldu. Şimdi aynı kitabın üçüncü macerasını yazıyorum. Yerine getiriyorum. Amacım iki yüz elli sayfalık bir kitap.
Ara sıra çay bahçesine çıkıyorum ama çok sık değil.
Biliyorum bu mektupta eline geçmeyecek. Ama olsun ben sana yazma isteğimi bu şekilde yerine getiriyorum. Zarflayıp bir kenara koyuyorum. Eline geçmese de olur. Anlatacak pek bir şey de kalmadı. Karamelle hırlaşıp duruyoruz. Bu günlerde dükkâna takılıyorum benim için iyi oluyor.
Bir dahaki mektubumda buluşmak dileğim ile hoş kal hoşça kal Sarı Dünyam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.