- 453 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kedilerime Bakıyorum
3.bölüm
Hani kedilere bakmaktan bahsettim ya birisi ölüm döşeğindeydi yok zamanımda veterinere götürüp doksan tl verdim. Beşgün boyunca veterinere götürdüm getirdim. On kadar iğne yedi. İki aşı için de yüzaltmış tl istediler.Param olmadığı için onları yaptıramadım. Gerçi aşılara da gerek kalmadı. Şu anda sağlık durumu iyi. Param olunca ilaçlarını eczaneden alıp eczaneciden rica edip aşı iğnesini vurduracağım. Herhalde insanlık ölmemiştir, iğnesini vuruverirler. Böylece ucuza getirmiş olurum.
Bende bir ara beş iğne yemiştim. Popomun üstüne yatamıyordum. Bu durum uzun süre devam etmişti. Şimdi benim kedi de aynı durumda, topal topal yürüyor, gündüzleri dışarda geziyor, geceleri benim evin içinde yatıyor.
Kışın yağmur da yaşta kalmasınlar diye şimdi evlerini yapmakla uğraşıyorum. Bir tavuk kümesi aldım para vermedim. Etraftan da tahta parçaları topladım. Keserle çivi de almıştım. Az sonra düzenleme tadilat çalışmalarına başlayacağım. İnşallah yarın akşama hazır olacak. Etrafını da yeni bir naylon alıp çevireceğim. Böylelikle kışın soğuk ve yağmur görmeyecekler.
Birgün burdan mahalleden gideceğim de taşınacağım da kedilerimi de yanımda götüreceğim.
06.11.2016
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.