- 487 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Toplum aillelerin aynasıdır
Anneler Babalar..!
Eğitimi aile başlatır. Devlet sürdürür.
Nasıl bir toplumda yaşamak istiyorsunuz.
Namuslu, dürüst, paylaşımcı, saygılı
Yalan dolan olmadan temiz ilişkiler istiyorsunuz.
Arsız hırsız olmayan kavgasız gürültüsüz insanlarla beraber aynı yaşam alanlarında ortak yaşamın güvenilir güzelliğini koruyacak ve kollayacak şeffaf bir toplumda. Bireyler olarak huzur ve guvende aile fertlerinize zarar gelmeden yarın güvencesinde.
İyi yönetim ve temiz siyasetle onurlu dik duran eşit ve adaletli ...
Toplum için iyi şeyler yapan yöneticilerle yönetilmek istiyorsunuz .
Kısaca güzel yaşamak ve yaşatmak çabasındayiz. Paylaşımcı saygi ve sevgi ile bütünleşen güler yüzlü bir toplamda yaşamak hayalimiz.
Ve sanirim millet olarak aynı dilek ve teminlerde din dil etnik ayrışımı yapılmayan ortak değerler bütünleşmesinde buluşan bir toplumda..
O zaman bilin ki bu çocuklar bizim çocuklarımız bizler tarafından dünyaya getirilip yetiştiriliyor aynı kendimiz gibi
Çocuklar aillenin aynası anne ve babaların örnegi gibidir.
Maddi manevi desteklediğmiz çocuklarımızı gözümüzden sakındığımız zarar görmesin istemediğimiz bu varlık nedenlerimizi başkalarının hayatına zarar vermeyen topluma ve kendine faydalı yetiştirmek amaç olmalı bir başkasından bize karşı nasil olmalarını ve davranmalarını istiyorsak öyle yetiştirmeye başlamalıyız.
Şikayet ederek..
Sizlanarak..
Aglayarak..
Güzel Bir toplum oluşturamazsınız ..
Önce başlangici kendi çocuklariniz ve ailenizden yetiştirmekle başlayin.,
Birşey kaybetmeyeceksiniz, belkide kaybettiklerimizi kazanmak için ilk adımı siz atmış olacak bu nedenle degerli saygınlık kazanmanın farkına varacaksınız. Her turlu kazanan çocuğunuz ve aileniz olacaktır. Aynı düşünce ve davranışta olmayanlar katılmadıkları bu anlayışta yer almadıkları için zamanla katılmak uymak zorunda kalacaktır. Kazanan her zaman toplum olacaktir.
Her başlangiç ileriki sürecte çocuklariniza artı olarak geri dönecek özgüvenli,araştıran, eleştiren,sorgulayan ahlaklı saygılı bir toplumda güven ve huzur içinde yaşama sevinci oluşacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.