- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kedilerime Bakıyorum
1.bölüm
Yazıma başlamadan önce bir konuya değinmek istiyorum! Ben hiç bir zaman terör örgütüne destek vermedim desteklemedim. Terör örgütünü veya üyelerini savunucularını desteklemem söz konusu değildir. Asla böyle bir şey söz konusu olamaz. Teröre destek veren yasaları çiğneyen kim olursa olsun tanımam. Dünya düzeninin bozulmasına göz yummam. Dünya düzenini bozan kim varsa adalete teslim etmek için elimden geleni yaparım!
Benim kediler artık büyüdü, yoğurt, süt türü şeyleri az yiyor. Artık et yiyorlar. Bazen cebimde ki paraya göre tavuk eti alıp pişirip verdim. Allah sizi inandırsın aldığım etin yüzde doksan beşini kedilere verdim. Kendim az suyundan faydalandım.
Eh her zaman parayla et alamayacağım için kasapları gezip kemik toplayıp dolaba koyuyorum. Hergün yiyebilecekleri kadar gazete parçalarının üzerinde veriyorum. İnsanların aklına Yakuphan kemikleri pişirip suyundan faydalanıyor diye gelebilir, bunu da belirteyim kesinlikle böyle bir şey yapmıyorum. Kemikleri pişirmeden çiğ olarak veriyorum kedilere. Kemiklerde et olsa pişirir de veririm ama et yok. Yani kemiklerin pişecek durumu yok. Ha şunu da belirteyim kuru kemikte değil üzerlerinde kedilerin yiyebileceği etler de var. Yani karınlarını tıka basa doyururlar. Bugün yiyecekleri kemikte dolabın buzluğunda var. Yarın yine kasaplara uğrayıp kemik alacağım.
Ben bu kedileri küçükten emek vererek büyüttüm. Öyle kolay olmadı, hergün yiyecekleriyle içecekleriyle ilgilendim. Aynı şeyleri yazmama gerek yok. Merak eden varsa gerek bu sayfama gerekse sosyal medya sayfama bakabilir.
Devam edecek...
06.11.2016
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.