- 738 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAKARYA-HENDEK ŞEHİT AHMET ÖZSOY İMAM HATİP ORTAOKULU
SAKARYA-HENDEK ŞEHİT AHMET ÖZSOY İMAM HATİP ORTAOKULU
Değerlerini yaşayan ve yaşatan; ülke ve bayrak sevdasıyla donanmış, imanlı bir nesil yetişmesidir hedefimiz.
Bilgili, üstün karakterli, donanımlı, çağı yakalamış bir gençliktir hayalimiz.
Arapça ve İngilizce başta olmak üzere en az iki yabancı dil bilen, çağı yakalamış bir dünya insanı olsun yeni nesil, diyoruz. Seçmeli derslerimiz de ve hafta sonu kurslarımızda buna önemli yer ayırıyoruz.
Akademik başarının yanında sanatla, sporla kendinden söz ettiren, kişisel farklılıkları ön planda br gençlik yetiştirmek için bütün gayretimizle çalışıyoruz.
Çünkü biz: Velilerin teveccühünü kazanmış, tercih edilen bir okuluz.
Bir gece yaşandı: gökyüzünün hüzne boğulduğu. Öyle bir geceydi ki , kendi silahlarımızı halkımıza doğrultmaktan çekinmediler. Tam bir hain kuşatmasıydı. Karanlık suskun, yıldızlar üzgündü. Ve bir bir kaydı o güzelim yıldızlar. Şehit Ömer HALSDEMİR, Ahmet ve Mehmet ORUÇ kardeşler, Mustafa CAMBAZ, İlhan VARANK, Erol OLÇOK, Okulumuzu adıyla şereflendiren; Türksat kahramanı Ahmet ÖZSOY.
O isme layık olmanın çabasıyla, Ülke sevdalısı gençler yetiştirmek çabasındayız.
Sıcak, mutlu, güvenli bir aile ortamında nitelikli eğitimin adresi Şehit Ahmet Özsoy İmam Haitp Ortaokulu.
İSMAİL MALATYA