- 1121 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
14 Şubat SEVGİLİLER Günü ../Müzeyyen Keskin
14 Şubat SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN../Müzeyyen Keskin
Bu sevgi sadece sevgiliye duyulan sevgimidir. Oysa ben sevgili dışında insanları seviyorum doğayı seviyorum Yaratilmisi seviyorum Yaradandan ötürü. Yunusca.
Ailemi seviyorum kan bağlarımı seviyorum. Bir birini seven iki insanı seviyorum. Hayvanları seviyorum. Savaşta anne ve babasını kaybetmiş. Eli yüzü birbirine karışmış çocukları seviyorum. Yaşlıları seviyorum.hastalari seviyorum dualarınla.
Cephede savaşan askerimi Mehmedimi, Polisimi şehidimi , gazimi seviyorum. Biçare yetim kalmış çocukları seviyorum. Sanatı şiiri seviyorum. Özlem hasret kokan türkü şarkılarımızı seviyorum. Zenginlerin fakirleri düşünmesini seviyorum. Birinin ihtiyacını gidermeyi seviyorum. Güler yüzü tebessümü, dostluğu.. seviyorum.bir yudum suyu seviyorum doğan güneşi,doğan ayı seviyorum.Dürüstlügü seviyorum.İcinde al olmayan her şeyi seviyorum. Gökkuşağını bütün mevsimleri seviyorum. Sabah sağlıklı uyanabildikçe şükrü seviyorum. Gökte dalgalan bayrağını Türkiye sınırlarını Vatanımı seviyorum. Bizi yaradan Rabbini seviyorum. Saymakla bitmez.
Ne çok şey var sevecek sevgililer gününüz kutlu olsun.
ŞİMAL YILDIZI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.