- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zengin Ve Fakir Hayatı
Haberler de gördüm. Kimisi ellibine kimisi de yüzbine çanta almış. Millette para var arkadaş. Ben elli tlye büyük çantayı zor alıyorum. Millet küçük çantaya ellibin yüzbin verdiğinden bahsediyor.
Bırakın çantayı ben hergün gazete bile okuyamıyorum. Üç dört günde bir gazete alıp okuyorum. Gazeteye elli kuruş verirken elim titriyor. Onların ki zengin hayatı benim ki de fakir hayatı.
Dün akşam evden çıkmadan önce çöpleri hazırlamıştım dönüşte atarım diye. Çarşıdan eksiklerimi ihtiyaçlarımı alıp eve döndüm. 20:30 saatleri idi. Çöp koyduğum yolda çöplükte iki kadın vardı. Çöpten işine yaradıklarını topluyorlardı. Eve geldim çöplerimi alıp yolun kenarına bıraktım. Arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım. Ve büyük bir patlama sesi oldu. Yola patlayıcı atıldı. Ne tür patlayıcı bilmiyorum.
Dönüp baktığımda kadının birisi yoktu. Ya korkudan uzaklaştı, yada patlayıcıyı atıp uzaklaşan oydu. Neyse yolu gören bir kamera buldum. Ama kameranın önünde araba vardı. Araba kameranın önünü kapatmış. Kamera yolu görüntülemiş olsaydı polis çağıracaktım gerekeni yapacaktım.
Bu eylemi kimin yaptığı aşikar. Cibilliyetsiz it oğlu itin işi. Ben öyle patlayıcıdan bombadan silahtan korkmam. Benim adım Yakuphan bilmeyen bilsin.
14.01.2016
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.