- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ /YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA 23. MEKTUP
YAŞLI ADAM VE GENÇ KENÇ KIZ
ADAMDAN GENÇ KIZA
10.11. 2018/C.ertesi
23. MEKTUP
Kasım mektupları
Kendine sorabilirsin ben yazmadığım halde bu adam hala niye yazıyor? Sana yazmaktan keyif alıyorum. Bu birincisi. İkincisi ise ille sana yazmak için daha evvel yazdığım mektubun cevabını beklemek diye bir zorunluluğum yok. Kaldı ki zaten okumak istemezsen, bir kenara atar işine bakarsın. Buraya kadar galiba kafanı şişirdim Sarı Dünyam ve de ulaşılmamış ve henüz keşfedilmemiş yıldızım. Bana güneş dedin. Hâlbuki ben güneş olmayı hak edecek bir şey yapmış değilim.
Evet, birazda senden bahsedelim. Biliyorum çok yoğun bir dönem geçiriyorsun. Ve çok çalışıyorsun. İyisin değil mi? Ben çok iyiyim. Ben çok iyi olduğuma göre senin de iyi olduğuna inanıyorum. Derslerinle aran nasıl, dönmekten umudunu kestiğine göre bütün gücünle derslerine çalıştığına inanıyorum. Bu arada sana bir sır vereceğim. Sigarayı bırakmak için büyük bir savaş veriyorum. Ama bunu daha kimseye söylemedim. Zira hiç belli olmaz her an bir sigara yakabilirim.
Kasım ayı, aylar içinde mektup yazmaya en elverişli bir aydır. Kasım ayında kalem bir başka oynaşır kâğıtla.
Bu günlük yazacaklarım bu kadar arkadaşlarına selamımı iletirsen çok mutlu olurum.
Hoşça kal SARI DÜNYAM
Tebessüm eden çocuğun yüzü senin oradaki varlığını düşündükçe daima tebessüm edecek.
Tuğrul Ahmet Pekel
Tebessüm eden çocuk.
10.11.2018/ Cumartesi.
Saat, 21/15
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.