MİLLİ ŞUUR HAREKETİNİ BAŞLATMA AMACI
Her ilin ilçenin özellikle su, tarımsal üretimine, sağlayabileceği iş şartlarına göre taşıyabileceği bir nüfus potansiyeli var. Aydın tarım ve turizm potansiyeli yüksek olduğu için DEVLET tarafından sanayi yatırımı bilinçli destek görmemiş sanayi tekstil yatırımları Denizliye yapılmıştır Devlet tarafından teşvik ve kredi imkanları sağlanmıştır. Artan nufus ve yatırımlar maddi olarak yerel halka getirisi olsada sanayi suları kirletmiş, artan nufus çevre kirliliğini artırmış, trafik sorunu gibi yanında başka problemleri getirmiştir. Sanayi, nufus, çevre, kaynaklar, eğitim imkanları dengesi Toplum, çevre, Orman, Ekosistem mühendisleri Şehir Bölge planlama mühendisleri tarafından hesaplanıp kentin gelişimine ortak bir akılla karar verilmelidir. Devletin yönetimine talip olan kişiler bu bilgi, bilinç düzeyinde olmalıdır. Kentlerin bugünkü yanlış gelişimi Devlet adamlarının kendini Komplike olarak geliştirememiş olmasından kaynaklanıyor. Kendimin şimdiden bu bilinç düzeyinde yeterlilikte olduğumu düşünüyor siyasi olarak sorumluluk almak için gereken mücadeleyi vermek zorunda olduğumu hissediyorum. Toplumdan devletten gereken desteği bulamasamda kendi şartlarımın imkanlarımın yaşam ortamının mükemmel bir yer olduğunun farkındayım. Umarım elimizden geldiğince diğer insanlarında sağlıklı doğal çevre koşullarında yaşamasını sağlayabiliriz.
Harun Erikci (MİLLİ ŞUUR HAREKETİ ÖNDERİ)(SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDİN LÜTFEN YENİ BİR SİYASİ PARTİYE DOĞRU İLERLİYORUZ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.