HER NEREYE BAKSAM SENDEN SIRLAR VAR ALLAH IM!!!
Her nereye baksam Ondan sırlar var
Her varlık hal diliyle anmada Onu
Yaratan tek O
Yetmez mi ispata?
Sadece yaratana eğilir başlar
Ölmeyen hep diri olan O
Kalplere derman onda
El açıp yalvardığım O
Huzurunda boyun büktüğüm
Gizlimi açığımı bilen
Her halimi setr eden Rabbim
Gecenin gündüzü örtmesi gibi
Dertlere derman Onda
Ondan başkasına ne el açarım
Ne de secde ederim
Kalbim sükunet bulur.
Huzurunda olduğum her an
Kalp dilimle, cisim dilim yarışırlar
Aynı anda anar ruhum Onu
Öylesine mest eder ki beni aşkım.
İçmeden sarhoşa dönerim
Titrer her uzvum
Vecd ile Ondan başkası olmaz
Hallerime vakıf.
Ben tek teselliyi Onda bulurum
Pişman olur her an binlerce ölürüm
Tam teslim olmuşken
Arada ki perde incelmişken
İçimden firaklar yükselir
Kimse duymaz o duyar
O anda ruhum kalbim hep O na koşar
Ruhum perde aralansın diye bekler.
Elbet açılacak o perde
Ben hiç olmadım ki dünya ya ait
Ruhum teslimiyetle huzur bulmuşken
Ölmeden her an ölmüşken.
Bir beyaz güvercin gibi süzülmek isterim ukbaya doğru
Rabbim bana sevdirdiklerini de seni Habibini hatırlattığı için hamd olsun
Sen sev sevdiklerine de sevdir sevdirdiğini bana
Ey mülkiyetin tek sahibi!
Zikrin tadını her zerremde hissettirdiğin için
Aşkı badeyi sunup
İlahi aşkınla yaktığın için şükürler olsun sana
Her nereye baksam senden sırlar var Allah ım..
ALLAH I BULAN HER ŞEYİ BULMUŞTUR BULMAYAN HER YERDE KAYBOLMAYA MAHKUMDUR..
Her varlık evren ibretle bakana mana fısıldar..
Her varlık hal diliyle ALLAH I anar...
En güzel halde yarattığı insanlardan ahmakklarsa inkar ederler..
Ahmak diyorum insanlara akıl verilmiştir düşünmeleri için..Düşünmez saçmalarlarsa onlara düşünüyor demem..
Allah yarattıklarının rızıklarını veren her halini en iyi bilendir..
Bizler az kızsak zindan ederiz etrafımızdakilere hayatlarını..
Engin yüce merhametiyle Rabbimiz asiyede kötülere de teslim olan mümin inanan kullarına rızıklarını verir..
İstese kafirlere inançsızlara vermeyebilirdi..Ama ahret mizan gerçek can boğaz gelmeden tövbeyede muhlet verilmiştir..
Hata ve kötülüklerinde direnenler sadece şaşkınlardır..
Allah a hamd etmek gerek binlerce de şükür..
Mümin anne babadan doğup islamla şereflendiğimiz için..
Ya dünyanın en ücra yerinde hiç bir şeyden habersiz ota çöpe tapınanlardan doğsaydınız..
Şükür etmek hamd etmek gerçekleri görmek için o denli çok şey var ki
Allah nurunu mutlaka tamamlayacaktır..
İnsanlar azgınlaştı zalimleştiler ama bir o adarda masum dua dua yalvaranlar Hak yoldan asla dönmeyenler var olacakta..
Ondan başka İlah yoktur
Allah şehadet eyledi şu gerçeğe ki, başka tanrı yok, ancak O vardır. Bütün melekler ve ilim uluları da dosdoğru olarak buna şahittir ki, başka tanrı yok, ancak O aziz, O hakîm vardır. (ALİ-İMRAN/18)
Allah, buyurmuştur ki: İki ilâh edinmeyin. O, ancak bir ilâhdır. Onun için yalnız benden korkun. (NAHL/51)
De ki; O Allah bir tektir. (İHLAS/1)
İ şte O, Allah’tır. O’ndan başka tanrı yoktur. Önünde de, sonunda da hamd O’nundur, hüküm O’nundur. Ve ancak O’na döndürüleceksiniz. (KASAS/70)
Her halde hepinizin ilâhı, bir tek ilâhtır. Ondan başka bir ilâh yoktur. O Rahmân ve Rahîm’dir. (BAKARA/163)
Göklerde ne var, yerde ne varsa hepsi Allah’ındır. Siz içinizdekileri açığa vursanız da gizli tutsanız da Allah onunla sizi hesaba çeker. Sonra dilediğini bağışlar, dilediğine de azab eder. Allah her şeye kadirdir. (BAKARA/284)
Allah’tan başka hiçbir ilâh yoktur. O daima diridir (hayydır), bütün varlığın idaresini yürüten (kayyum)dir. O’nu ne gaflet basar, ne de uyku. Göklerde ve yerde ne varsa hepsi O’nundur. İzni olmadan huzurunda şefaat edecek olan kimdir? O, kullarının önlerinde ve arkalarında ne varsa hepsini bilir. Onlar ise, O’nun dilediği kadarından başka ilminden hiç bir şey kavrayamazlar. O’nun kürsisi, bütün gökleri ve yeri kucaklamıştır. Onların her ikisini de görüp gözetmek O’na bir ağırlık vermez. O çok yücedir, çok büyüktür. (BAKARA/255)
Eğer yeryüzündeki ağaçlar hep kalem olsa, deniz de arkasından yedi deniz daha kendisine destek olduğu halde mürekkep olsa, yine de Allah’ın kelimeleri yazmakla tükenmez. Şüphesiz ki Allah çok güçlüdür, hüküm ve hikmet sahibidir. (LOKMAN/27)
Gökleri yeri ve her ikisinde yaydığı canlıları yaratması da Allah’ın kudretinin delillerindendir. O’nun dilediği zaman onları biraraya toplamaya da gücü yeter. (ŞURA/29)
Gökleri ve yeri yoktan var eden O’dur EN AM 101
Gökleri ve yeri, yerli yerince yaratan O’dur. Bir şeye "ol" dediği gün hemen oluverir. O’nun sözü haktır. "Sûr"a üfürüldüğü gün de mülk ancak O’nundur. O, gizliyi ve açığı bilendir. O, hikmet sahibi, her şeyden haberdardır. (EN’AM/73)
O, göklerin ve yerin yoktan var edicisidir ve O, bir işin olmasını murad edince, ona yalnızca "ol!" der, o da hemen oluverir. (BAKARA/117)
Allah eksiksiz, sameddir (Bütün varlıklar O’na muhtaç, fakat O, hiç bir şeye muhtaç değildir (İHLAS/2)
Doğurmamış ve doğurulmamıştır
Doğurmadı ve doğurulmadı (İHLAS/3)
Dediler ki: "Allah, kendine çocuk edindi". O, böyle şeylerden münezzehtir. O, müstağnidir. Göklerde ve yerde ne varsa hepsi O’nundur. Bu hususta elinizde hiç bir delil yoktur. Allah’a karşı bilmediğiniz bir şeyi neden söylüyorsunuz? (YUNUS/68)
Mülkün tek sahibidir
Bilmez misin ki, hakikaten göklerin ve yerin mülkü Allah’ındır, hepsi O’nundur. Size de Allah’dan başka ne bir dost, ne de bir yardımcı vardır. (BAKARA/107)
Göklerin ve yerin kilitleri O’na aittir. O dilediğine rızkı genişletir ve daraltır. Şüphesiz ki O, her şeyi hakkıyla bilir. (ŞURA/12)
Her şeyin hazineleri yalnız bizim yanımızdadır. Fakat biz, onu ancak ihtiyaca göre, belli ölçülerde veririz. (HİCR/21)
Bütün göklerde olanlar, bütün yerdekiler, bu ikisinin arasında ve toprağın altıda bulunanlar O’nundur. (TAHA/6)
O Allah’ın (yolu) ki, göklerde ve yerde ne varsa hepsi O’nundur. Şiddetli bir azabdan dolayı vay kâfirlerin haline! (İBRAHİM/2)
Göklerin, yerin ve bunlarda bulunan herşeyin mülkü Allah’ındır. O herşeye kâdirdir. (MAİDE/120)
NE MUTLU MÜMİNİM NE MUTLU TÜRKÜM..ALLAH IM SANA OLAN TESLİMİYETİMİ BENDEN İYİ BİLENSİN BENİ BANA BIRAKMA HER NEREYE BAKSAM GÖRDÜĞÜM HEP NURUNDUR ALLAH IM...
ALLAH IN SELAM VE RAHMETİ İNANANLARIN ÜZERİNE OLSUN..SELAM VE DUA İLE..
Nigar Bedirhan
YORUMLAR
İçimden firaklar yükselir
Kimse duymaz o duyar
O anda ruhum kalbim hep O na koşar
Ruhum perde aralansın diye bekler.
Sustum ve bende beklemeye başladım,Rabbim razı olsun nurunuzu arttırsın duanıza bizleri de ekleyin kardeşim,Rabbim varanlardan saranlardan eylesin bizleri selamlarımla.
Yegânem
Sayfanız; Dün Sabahtan beri bilgisayarımda açık bekliyor, belki Sizde bunun farkına varmışsınızdır. Süfli Aşk’tan kurtulmuş, İlâhî Aşk’a tutulmuş Güzel Kâlbinizin çırpınışlarını gördüm, okudum. Yolunuz açık olsun, Bu ûlvi yolda giderken, ilerlerken sevdiklerinizi dostlarınızı, hattâ bütün insanları hidayate, kurtuluşa ulaşmasını isteyen, dileyen çığlıklarınızı gördum, duydum, Gönülden Tebrik ediyorum. İlhamınız bol olsun, Yolunuz açık olsun, uzun ince bir yola girmişsiniz, Mübarek olsun! Selâm ve Dûa ile…
Yeganem
Allahın selam ve rahmeti Allah a inanan iman edip teslim olan hak aşkıyla yananların ve sizinde üzerinize olsun,
Allah razı olsun haklısınız fani aşklar ilahi aşka geçiş kapısı son eklediğim şiirimde o haldeyken yazdım.
İnsan alemden zerre kalplerimiz güneş her zerremiz güneş etrafında gezen gezegenler gibi Allah u Teala yı hal diliyle tesbih ederlerken
insanlar ne denli gaflette..
Kendimi sorguladım tarttım durdum yıllarca sorguladığım bu gün ALLAH için ne yaptın başı boş yaratılmadın dedim.Hak yol için ne yaptın dedim..
insana doğar doğmaz nice güzellikler rızkını sunan mükemmel yaratan Rabbimize ne kadar hamd şükür etsek az ..
Ben demeden utandım benden içeri gittim gördüm ki ben yok, hiç var hiçlik var aşk denizinde o alemde hiçken tevhide ermek var...
Allah razı olsun dualarınıza amin inşaallah diyorum, dualarınıza ihtiyacım var..
Tüm din kardeşlerime duacı oldum..
Gaflete düşenleri gördükçe iki büklüm oldum
Allah Büyük.Göz nuruyla okudunuz zaman harcayıp yazdınız.
Hakkınızı helal edin..
Sizin sayfadan yazdıklarınızdan da yararlandım, ruhu ferahlatan kalbi TEK ALLAH A ulaştıran yazıları şiirleri konuşmaların sahiplerinden Allah razı olsun..
Sydney den selamlar ve dua ile..
Yeganem
insanın yaratılış gayesine vakıf olması, Yaratıcı yı iliklerine kadar hissetmesi, alıp verdiği her nefeste O nu duyması demek böyle bir şey oluyor. Samimi duygılarınızı tamamen kağıda aktarmışsınız. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcalka kalınız vesselam...
Yeganem
Gönlünüze, ömrünüze, yazılarınıza bereket, okuyup manaya varanlarınız bereketli olsun..