- 1783 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanlık da,Huzur da,Adalet de,İslam ve Kuranda.
Şu Hakikati hiç unutmamak gerekir.malumunuz mübarek Dinimiz ve Mübarek Peygamberimiz gelmeden önce kız çocukları Diri Diri Toprağa gömülüyor ve insanlar köle diye hayvan pazarlarında satılıyordu.Ecnebi ülkelerde aç arslanları ve zavallı insanları kafesler içerisinde,alanlara, Stadyumlara, getiriliyordu.ve kafesleri açılıyorlardı.zavallı insanların aç arslanların önüne atılıyordu. o zavallı insanların aç arslanlar tarafından parçalanışı,mücadelesini büyük bir mutlulukla sevinçle,naralar atarak,seyrediyorlardı.
Lütfen katil,Terörist İsrailin,filistin soy kırımını, Amerikanın kızıl derili soy kırımını,Fransa ve İngilterenin Tarihde yaptığı soy kırımlarını hatırlayalım.
Avrupanın göbeğin de eli kanlı sırpların ve Hollandalıların yaptığı, Saray bosnada,sarebrinssa da müslümanlara yaptıkları soy kırımını asla unutmayalım.
Ve Rusyanın i854 de Çerkeslere karşı yaptığı soy kırımı unutmayalım.Karadeniz sahillerine devamlı insan iskeletlerini dalga bıraktı ve sahil insan kanından kıpkırmızı olmuştu.O kara günleri yabancı bir yazar şöyle anlatıyor.Trabzon limanında bir gözlemci olarak bulunuyordum.Gemiler zavallı muhacirleri, sahile döküp geri gidiyordu ve hepsi de aç,susuz,hasta ve perişandı.muhacirler arasında ölüm kol geziyordu.bir ara baktım,genç bir kadın boylu boyunca hareketsiz yatıyordu ve baktım az uzağında çamur içinde bir çocuk sürünerek geldi ve ölü Annesinin memesinden emmeye başladı.Ben o zaman göz yaşlarıma hakim olamadım,hıçkırarak ağladım...Çerkesler mutlaka bu zalimlere bu zulmün ve canilik ve katilliğin hesabını bunlara sormalı diye düşündüm..der.
( Mübarek Dinimiz,bir insanı öldüren bütün insanları öldürmüş gibidir. Bir insanı ölümden kurtaran da,bütün insanları ölümden kurtarmış gibidir. maide suresi.32.Ayet.) hükmünü getirmiştir.Mübarek Dinimiz,Bir sevgi ve bir merhamet Dinidir.)
Dinimiz Hak DİN,Peygamberimiz HAK Peygamber olduğu için Allahın izniyle insanlığı ,Ateşin hemen kenarına gelip, yok olacakken insanlığı kurtarmış,insanı meleklerden de üstün saymıştır.
Dua ve selamlarımla.
ABDULKERİM KAYA.23.01.2019.ANKARA
YORUMLAR
Zulmün merkezi batı uygarlığı. Hiç özenilecek bir tarafları yok. Güneş de medeniyet de doğudan doğacaktır... Maddiyat gözlerini kör etmiş batının...
ABDULKERİM KAYA
Hocam Teşekkür ediyorum, içim titreyerek okudum düşüncelerinize katılıyorum diğer dinler kavimlere gelmişken islamiyet bütün alemlere gelmiştir Rabb'im sonsuza dek yaşatmayı nasip etsin saygılar