- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yarime mektup -- 2
Merhaba sevdiğim
Bugün sana yazmak istedim şimdi göremesende ilerde inşallah bir gün denk gelirsin bu mektubuma . Şuan senle konuşuyor olmalıydık , bu kış günlerinde içimizi ’’seni seviyorum ’’ vb klişe sözleriyle ısıtırdık. Basit sözler ama işe yarıyor , altında bir sürü sevgi saygı merhamet vs cümleler yatıyor. Yoksa birbirimize söylemezdik .Bir anlam taşımayan cümleler aklımızın ucundan bile geçmezdi . Ha heyecanlansak heyecandan söyerdik o ayrı :)) . senden gizli sakladığım fotoğrafına bakınca aklıma eski tekrarı olmayacak günler anılar aklıma geliyor. İkimiz de utancımızdan pek birbirimizle konuşmazdık sürekli evimize gitmeden , daha önce boş defter sayfalarına duygularımızı yazardık birbirimize verirdlk . O, duygu yüklü mektupları sen kaç defa okudun bilmiyorum ama ben okuyunca bir daha okuyorum tekrar tekrar 20den fazla okuyorum. Şimdi diyorum keşke utancımızdan yine böyle duygularımızı kağıda döküp birbirimize göndersek ama olmuyor . seni bilmiyorum ama ben yazıyorum her zaman yazıyorum ama bir türlü sana okutamıyorum . Sana göndersem okur muydun ? Keşke bir defa da olsa sana ulaştırabilsem okusan bu satırlarımı. Belki eskisi gibi karşılık bulmasa bir defa da olsa okumanı isterdim . ben yazmaya devam edeceğim ümid ederek . belki bu satırlarım beni ileri bir seviyeli bir insan yapar. Bunun için çaba göstericem gerisini takdir-i ilahi’ ye bırakıyorum . vel hasıl kelam bugünlük benden bu kadar ümidimi kaybetmedim bir gün mutlaka. Seni hala eski gibi seviyorum . Allah ’a emanetsin sevdiğim .HOŞÇA’KAL...
İLHAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.