- 746 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ GENÇ KIZ 'YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA- 21. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ GENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
21. MEKTUP
21.10.2018.
Pazar
MERHABA
MAVİDEN SARIYA
Sana bu mektubu yazarken içimden bir ses diyor ki, bu kız artık mektup yazmamı istemiyor. Bilemem belki de yanlış düşünüyorum. Belki de düşüncelerimi bu kadar net açık etmekle hata ediyorum. Ben bu konuya biraz değişik bir açıdan bakmak istiyorum.
Sen bir askersin ve ülkenin öbür ucunda görevini yerine getirmek için çabalıyorsun. Ara sıra da olsa moralini yükseltecek bazı şeylere ihtiyacın var. Bu noktada bir mektup dahi bir parçada olsa, seni biraz gülümsetmek. Bu benim için büyük mutluluk olur.
Sakın cevap yazacağım diye bir çabanın içine girme. Böyle bir beklentim yok. Senden beklentim bütün gücünle derslerine çalışmak. Aslına bakarsan böyle bir beklenti içinde olma hakkım var mı onu da bilmiyorum.
Sana bu mektubumla beraber bir de çok hafif bir nesne gönderiyorum. Bunu bir sembol olarak görmelisin. Her şeyi onun kadar hafif olduğunu kabul et.
Ben Mavi Okyanusun olarak kendimi senin bir parçan olarak görüyorum öyle olması gerekiyor. ( Tabi sen istediğin müddetçe) biliyorsun okyanuslar dünyanın sadece bir parçasıdır. Bu inkâr edilemez.
Nasıl ve iyi olup olmadığını sormuyorum sen daima iyi olmaya mecbursun.
Tugay’a, Hansa’ya, Kader’e bir kere de olsa konuştuğum simalarını gördüğüm arkadaşlarına selamlarımı iletirsen çok memnun olurum.
Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Bu mektubu yama isteğim ruhumun derinliklerinden aniden geldi bir Pazar sabahı yazdım.
Şimdilik kaydıyla hoşça kal dünyam. Şimdi son sigaramı yakıp gözlerimi kapatarak Trabzon Meydanda Belediye çay bahçesinde çay içtiğimi düşleyeceğim. Ve masanın yanı başında sahibini bekleyen bo bir sandalyenin eşliğinde.
Tebessüm eden çocuk.
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.