- 10429 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Kedilerime Dair
Eskiden yalnızdım yalnızlıktan kendimi dışarı atıyordum. Gezip dolaşıyordum. Şimdi yalnız değilim. Dört tane minom var. Yani kedilerim var. Kedilerimi minom sarı kızım kara kızım süslü kızım can kuşum diye seviyorum. Gece gündüz kalkıp minolarımı sevip onlarla vakit geçiriyorum. Kedilerim bana bütün derdi tasayı unutturuyor. Elimde imkanım olsa kedilerime özel ev bile satın alırım ama imkanım yok. Bakalım kısmetse minolarıma bir küçük ev yapacağım. Bugün kalktım minolarıma baktım. Sonra elbiselerimi yıkayıp duşumu aldım. Bir şeyler yedikten sonra elbiselerimi ipe serdim. Elbiseleri serdikten sonra ekmek su bisküvi aldım geldim. Bir çay demledim yanında bisküvimi yedim. Kedilerimin kirli tabaklarını yıkadım. Temiz tabağın birisine yoğurt verdim. Bazen acaba benim gibi böyle kedilerine bakan varmıdır diye düşünüyorum. Sanmam böyle bakan çok azdır. Ancak böyle kedilerini benim gibi sevenler bakar.
Yirmiiki ekim ikibinonaltı
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Var arkadaşım Yakup, sanırım onlardan biride benim. Bir tek kedim var Karamel. Benimle yatıp benimle kalkıyor. Gece ev kedisi gündüz sokak kedisi. Sabah evden çıkıyoruz benimle iş yerime geliyor. Akşam eve dönüş saatinde iş yerime gelip beraber eve dönüyoruz. İşte böyle bir şey. Saygılarımla.
Var arkadaşım Yakup, sanırım onlardan biride benim. Bir tek kedim var Karamel. Benimle yatıp benimle kalkıyor. Gece ev kedisi gündüz sokak kedisi. Sabah evden çıkıyoruz benimle iş yerime geliyor. Akşam eve dönüş saatinde iş yerime gelip beraber eve dönüyoruz. İşte böyle bir şey. Sayılarımla.