- 973 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Ah Şu Ön Yargılarım...
Ah Şu Ön Yargılarım...
Acildeki perdelerin arkasında canı acıdığı için inleyen, ağlayan, bağıran ve kendi kendine söylenen, ya da yanında ki refakatçiden yardım isteyen insanlarla doludur.
Bir haftadır sabah ve akşam babam için gittiğimiz acilde bir çoğuna tanık olduk. Bu akşam ise yine hastalarla dolu acilde beklerken tam karşımızdaki perdeden bir kadının ağlama sesleri kulaklarımızdan yüreğimize ulaştı.
Hemcinsim ağlıyor ve eşiyle tartışıyor. Yendiğimi sandığım ön yargım benden bir adım önde.
___ Şerefsiz herif dövmüş karısını diye kulaklarımda söyleniyor.
___Bak sana göremiyorum artık. Hastaneye gelirken görebiliyordum. Şimdi hiç göremiyorum.
Çağırsana şu doktoru derken söylemleri hıçkırıklarla kesiliyor
___ Çağırdım geliyorum dedi. Başka hastaya bakıyor gelir birazdan.
Kadının o telaşlı ve korku dolu sözlerine karşılık eşinin umursamaz, rahat ses tonu ön yargımın en büyük yardımcısı.
Kadını kör edecek kadar dövmüş diye düşünürken o kadar öfkelendim ki perdeyi açıp adama saldıracağım.
Sözde şiddette karşıyım ya, şiddete şiddetle karşılık veriyorum.
___Ne hale geldim, yüzüm berbat oldu. Bir şeyler yap diye yalvarıyor hıçkırıklar arasında.
Hey allahım adam onu dövmüş suratı kim bilir ne halde hala o adamdan yardım istiyor diye içinden söylenirken
___ Kendin kaşındın...
İşte o an şimşekler çakıyor gözlerimden, ellerimden alevler çıkıyor. Bin tonu kaldıracak güçteymişim gibi önüme ne gelirse yakıp yıkacağım.
Bu son nokta artık gidip adama istediğim hakareti yapabilir ve vurabilirim.
Ne demek sen kaşındın.
Oturduğum koltuğun kolluklarına sıkmaktan kanı çekilmiş bembeyaz ellerimin üstüne doğruluyordum ki
Adamın sesi bomba gibi düştü önüme...
__Sana kim dedi git botoks yaptır...
10.06.2018____Seher_Yeli
Seher Zerrin Ceviz Aktaş
Saat: 00.18