- 800 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
✓ PEKİ AMA YA SEN NASILSIN ? ✓
✓ PEKİ AMA YA SEN NASILSIN? ✓
"Nasılsın" sorusuna hemen herkesin aynı samimi yüz ifadesi ve bildik masum mimikler ile verdiği;
Çok şükür,
Eh işte,
Bundan iyisi can sağlığı,
Yuvarlanıp gidiyoruz,
İyi diyelim iyi olsun ve benzeri tüm cevaplar; maalesef tedavülden kalktı.!
Mavimsi, umut dolu ve gülümseyerek verilen o içten cevaplar; yerini daha kısa ve simsiyah.!
Bombok,
Rezalet,
Sorma,
Boşver,
Amaaaan ve benzeri buz gibi kelimelere terk etti.!
Sebep ve sonuç ilişkisi ekseninde zaman zaman hararetli, zaman zaman ise gülümsemeler eşliğinde yapılan eleştirisel sohbetler; maalesef yerini muktedir korkusuna terk etti.!
Öyle ki;
Doğruluk uzağa,
Dürüstlük tuzağa ve muhalif her düşünce acımasızca kızağa çekilir oldu.!
Öğrenmemiş öğretmen.!
Haramzade üretmen.!
Ahlak fukarası zibidiler ise alenen.! Sportmen ilan edildi.!
Mizah ile izah edenler hain,
Sanatçı ve yetişmiş zihinler ise zoraki el çektirilerek; "emekliliğe" mecbur edildi.!
Zûlm-ü şuursuzca alkışlayan din tüccarı çakal enikleri bir bir pay alırken pastadan.!
"Pardon ama" diyerek söze başlayıp, yanlışı eleştiren kim olursa olsun; ekmeğe muhtaç edilerek evvelâ hiç, ardından ise resmen "piç" ilan edildi.!
Yalana göz yuman,
İsrafa susan ve kendi gölgesinden dahi korkarak pusan kimliğini yitirmiş kalabalıkların acziyeti sardı dört bir yanı.!
"Nasılsın" sorusuna hemen herkesin aynı riyâkârlık ile eh işte dediği.! Ve dahası; kıçları açıkta iken o cılız "eh işte" sözlerinin altını; "satılmış üç beş kalemin!" "Atandıkları" köşe başlarından attıkları o kalın puntolar ile yazdıkları asılsız haberleri referans kabul etti cibiliyetsizler.!
Bugün bana "Nasılsın" diye soran olacak olursa cevabım; aslını inkâr edenlerin astar olmuş yüzlerine tükürecek kadar diri, ve taaa en baştan itibaren bu yaşananların kaçınılmaz son olduğunu öngörmüşken; bugünse çakal eniklerinin karşısında sırtımdan yaralı ve’fakat, Allah huzurunda da kul nezdinde de kendimden adım kadar eminim.!
Peki ama ya sen nasılsın?
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
geldiğimiz nokta itibariyle güçsüz bir ekonomiyle sadece halkın yüzünden gülüşünü çalmadılar
M.K ATATÜRK 1938: EKONOMİK YÖNDEN KUVVETLİ OLARAK, GELECEĞİN TEHLİKELİ GÜNLERİNE HAZIRLANMALIYIZ.
Maliye Bakanlığı koltuğuna oturtulan KemalUnakıtan, göreve başladığında “Hakkında 9 ayrı suçtan soruşturma açılmış, 5 yıl hapsi istenen yeni Maliye Bakanı”: özelleştirme için " Babalar gibi satarız "
D. TRUMP 2019: KÜRTLERE DOKUNURSANIZ, EKONOMİNİZİ YERLE BİR EDERİZ.
zaten yüzümüzdeki gülüşü de dış güçler çalmıştır...