- 938 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
✓ İKİ YAKASI BİR ARAYA GELMEYESİCELER, ULAN İSTANBUL'A NE YAPTINIZ.?
✓ İKİ YAKASI BİR ARAYA GELMEYESİCELER, ULAN İSTANBUL’A NE YAPTINIZ.? ✓
Kağıt ve plastik atıklarını Afgan mülteciler toplarken, saat ve kemer sektörünü Afrika’lı zenciler sahiplenmiş vaziyette. Öyle ki; diledikleri kaldırım kenarında gayet rahat ve çekinmeden tezgâh açabiliyorlar.!
Araç yıkama konusunda Türkmen ve Özbek’ler bahşişin tadıyla gevrek gevrek gülerken, büyük harflerle ve özenle yazılmış "AÇIZ" tabelaları ile Suriye’li mülteciler, adım başı bağdaş kurdukları yaya üst geçitlerinde sessiz sedasız ve seyyaren dilenmeyi meslek edindiler.!
Havanın kararması ile birlikte Şişli’den Harbiye’ye kadar uzayan yollarda travestiler hüküm sürerken, Harbiye’den başlayıp Taksim ve İstiklâl Caddesi sonuna kadar olan bölümü bütünüyle Arap’lar sahiplenmiş vaziyette.!
Aksaray ve Fatih birleşmiş milletler, Çapa, Fındıkzade, Şehremini ve Topkapı’ya kadar olan bölüm ise kör tuttuğunu ..... denilen hâlde.!
Havalimanı Yenikapı metro hattı yolcularının valizli olanları, babalarının tarlasında gezinen çobanlar gibi ahlâksız şekilde seyâhat ederken, valizsiz, yutkunarak ve hatta abartmıyorum; dişlerini sıkarak başları eğik bir şekilde seyâhat edenler ise Ata yadigârı bu toprakların öz çocukları.!
Sirkeci, Gülhane, Sultanahmet ve Laleli; Ruslar’ı mumla arayan ve kuvvetle muhtemel; kimliği dahi olmayan binlerce sidikli tarafından gayriresmi işgal altında.!
Metrobüs hattı yolcularının yabancı dil olarak kabul ettiği tek dil neredeyse Türkçe oldu olacak.!
Şirinevler evlere şenlik ve kontrolü imkânsız bir rezaletin merkezi konumunda.! Öyle ki; günlük ve saatlik evler kiralayan, bileği tespihli kıl kuyruk dallamaların sokaklara dökülmüş sözde çay evlerinin taburelerinde yönettikleri telefon trafiği ile dünyayı hiç, kendilerini piç ilan etmiş vaziyette.!
Beylikdüzü ve çevresinde ise son onbeş yılda neredeyse bulutları delecek kadar yüksek! Ve adına rezidans denilen o rezil yapıların, 1+1 dairelerinde gencecik bedenlerini "eskort" ibaresiyle ayan beyan satan genç kızlar.!
Özetle İstanbul Avrupa yakası; iki yakası bir araya gelmeyen ve böyle giderse de asla gelemeyecek olan hazin bir durumda.!
Anadolu yakası sizde durum nedir?
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.