- 545 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İnşaattan Kedi Kurtarma Girişimi Olumsuz Sonuçlandı
Bugün yolda gelirken benim evin yakınındaki inşaatın tarafında bir kedi sesi duydum. Sanki yardım isteyen bir sese benziyordu. Etrafa iyice kulak verip kediyi görmeye çalıştım. Kedi inşaatın ta beşinci katına çıkmış. Uç kısmına yanaşmış kurtarın beni diye miyavlıyordu. Hemen cebimden telefonu çıkarıp ambulansı aradım. Ambulans itfaiyeye yönlendirdi. İtfaiye de boşta ekip yok yangındalar dedi. Önceliğimiz yangın dedi. Vay arkadaş kedi ölecek olsa bile gelmeyecekler. Neyse aradan hayli zaman geçtikten sonra kedinin sesi kesildi. İtfaiyeden aradılar kedinin sesinin kesildiğini bildirince gelmediler. Ya kedi orda miyavlamaktan bayıldıysa. İnşaatın başına karanlıkta tek başına çıkmaya cesaret edemedim. Çünkü orda neyle karşılaşacağımı bilmiyorum ki. Belki düşman beni oraya çekmek için o kediyi yerleştirdi. Tuzak ihtimalini de düşünmek durumundayım. Benim de iki kedim var. İki tane de yavru var. Benim de kedim olmasaydı belki bu kedinin sesine duyarsız kalırdım. Kurtarmak için harekete geçtim. Ama bir yardımım dokunmadı. Kedi beşinci kattan indimi ne oldu bilmiyorum. Oraya nasıl çıktı niye çıktı o da meçhul. Yiyecek mi koydular yada düşüncesizin birisi oraya çıkarıp bırakımıverdi kim bilir.
Dün akşam ki kedi az önce de miyavladı. Şimdi kurtarmaya çıkıyorum.
Yirmialtı nisan ikibinonyedi
Not: Son iki mısrayı yirmiyedi nisan ikibinonyedi tarihinde yazdım.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
" Belki düşman beni oraya çekmek için o kediyi yerleştirdi. Tuzak ihtimalini de düşünmek durumundayım."
Başkaları ne düşünür bilemem ama bana bu olasılık, nedense, epey düşük gibi geldi. Benzeri tuzaklarla sıkça karşılaşıyor musunuz? Saygılarımla.