- 769 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
✓ ÇUVALA GIK SES ETMEYEN KALABALIKLAR KIYTIRIK BİR POŞETE HEZEYÂN EDİYORSA; DURUM VAHİM.! ✓
✓ ÇUVALA GIK SES ETMEYEN KALABALIKLAR, KIYTIRIK BİR POŞETE HEZEYÂN EDİYORSA; DURUM VAHİM.! ✓
"Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır" bu sözün sanırım sağlaması olacak 2019 Mart ayı sonrası.!
Yok, yok öyle seçimler ile ilgili değil bu Mart ayı ile birlikte varsaydığım yaşayacaklarımız.
Zaten ilk kez; seçim meçim de zerrece umurunda değil artık yurdum insanının.
Çünkü ilk defa böylesine şaşkın ve dumur.! Çünkü ilk defa anlatılmaz bir pişmanlık girdabında nefes alamıyorum sessizliği okunuyor gözlerinden yurdum insanının.!
Şaka değil; memleketin dört bir yanından ardı arkası kesilmeyen feryatlar yükseliyor.!
Şaka değil; sosyal medya hesapları üzerinden, her ay gelen fahiş faturalar için yükselen hezeyanlar ve korku sarmalına sıkışmış "ben pişmanım" seslenişleri yükseliyor.!
Şaka değil; mahkeme kararları ile konkordato (iflas erteleme) ilan eden sayısız işletme ve bu işletmelerin yarattığı domino etkisi ile mecburen kapanan kepenkler sesleri yükseliyor.!
Çok değil daha bir yıl öncesine kadar sabah akşam duyduğu ve bugüne kadar "amaaan" edaları ile görmezden gelerek hep sonraya ötelediği hazin gerçekler ile yüzleşmesi okunuyor gözlerinden yurdum insanının...
Şaka değil; gerçek vatansever insanları kahreden ve tüm Dünya’nın gözü önünde; Şanlı Türk askerinin başına geçirilen o çuvallara dahi gık sesini çıkarmayan kalabalıkların.! Bugün kıytırık bir poşet parası için market kapılarına dehlediği eşek anırtıları yükseliyor.!
Şaka değil; Türk demenin neredeyse suç sayıldığı o iğrenç günleri uzaktan ve sessizce izleyenler kalabalıkların; en tepeye danışman olarak atanan ve atanmakla kalmayıp, minik bir kelebek gibi gösterilmek istenen Kuala Lumpur büyükelçisi Merve Kavakçı’nın biricik kızı "MARİAM" için "yuuuh artık" haykırışları yükseliyor.!
Şaka değil; bunca zamandır borç batağında çırpınan milyonlarca insan için kılını kıpırdatmayanların, bugün; Ziraat Bankası aracılığı ile "kredi kartı borçlarını ödemekte zorlanan vatandaşlara müjde" diye atılan manşetlere "peeeeeh" sesleri yükseliyor.!
Herşeyden önemlisi de artık her kesimden aynı serzeniş ve her kesimden aynı öfke dolu sözler yükseliyor; " KENDİ VATANIMIZDA YABANCI OLDUK.!"
"Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır" sözü gibi dilerim ki; Mart ayı sadece soğuklar ile sınırlı kalsın ve sonrasında memleketim bahar bahçe olsun.
Olsun ki;
"Geçti Bor’un pazarı, sür eşeği Niğde’ye" demesin kimse kimseye.
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
yanlış hatırlamıyorsam "yeni anayasaya göre yöneticilerde Türk olmak şartı aranmayacaktı yurdum insanı onayladığı yasayı eleştiriyor mariam'ın annesi de kendisi de Türk değil bu ön adımdır bence (ırkçılık filan değil bu adamlar ırk üzerinden hamle yapıyorsa ben de aynı yoldan cevap veririm) Lübnanlı sıkmabaş işte tırnakları ojeli başı kapalı.(!)çok şey anlatıyor...
Ziraat Bankasının görevi midir bilmiyorum(!)
Tüpçü babasının şirketini batıramadı ama geldi bizim cebimizde olmayandan nasiplendi neden tff borç yapılandırmasıymış
yok ya bana ne toptan topun derdini o kulübü yönetemeyenler çeksin ne üretmişler neye katkıları var hangi yaranın sarılmasına el uzatmış TFF reddediyorum...
Gün gelir bu suriyede savaştan kaçıyorlar mantıkszlığını ensar olmak aşkıyla cennet hayali kurup destekleyenlerin yüzünden gelen Arap görünümlü Ermeni (asılları böyle ve iktidar partisinden de bu doğrulama yapılmıştı vaktinde) sığınmacılar bizi yurdumuzdan göçe zorlarsa şaşırmayın bu topraklarda yaşayan bitkinin bile uyumak lüksü yok ama anlatamıyoruz, Allah ile kandırılanların günahını ben ödemek istemiyorum ama fatura bana da geliyor.poşete ses etmeleri umarı uyanmalarından dolayıdır zira mızrak onlara da batar oldu. Yani para Bu ülkede iç savaş provası yapıldı anında sonuç alındı vatan sevgisi değil kemik sevdası (hakaret değil teşbihte hata olmaz)
Gazete haber yapmış (Erdoğanın evlatlığı "suriyeliler evlerine dönmeyecek Türk halkı bunu kafasına soksun" dedi) yalan gerçek bilmem gazete yazdı okuduk(!)
Engels der ki ; doğadaki bütün olayların maddesel olarak dayanağı var ise toplumların gelişmesi de maddi ve üretici güçlerin gelişmesi ile mümkün olabilirdi
ekmedikleri tarlalardan hasat yapmış gibi para alan köylü üretmeden kazanacağını zanneden ihtiyacı yokken yardım alan vatandaş el parasıy umreye giden muhtar sosyal devletin gereklerinden faydalanan ve bunu iktidar partisinin yaptığını zanneden herkes artık eyvah desin zaten ÜRETMEDEN TÜKETENİN SONU ÇUVALDAN BETER OLUR efendi sahip ...
Musluk kuruyunca carlamaya başladılar zahmet oldu ama
çok geç demir kilisede açıldı, umarım biz yanılırız da uçurumun kıyısından dönülür!!!
gene ahkâm kestim ama affola
saygı sunuyorum, sağlıkla kalın
Filiz Şahin. tarafından 1/10/2019 10:42:48 AM zamanında düzenlenmiştir.