- 581 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Algı yöntemi ve sonu mutsuzluk..
❤️Merhabalar🙏
Sevgi değer dostlar; Bakınız Hz. Mevlana insanlara ne güzel söylemiş.. Bilgi de hikmet de helal lokmadan doğar;
Aşk da merhamet de helal lokmadan meydana gelir.
İlahi aşk; tam bir sadakat ister
Ve aşık sadece Allah sevgisi ile huzur bulur.
Aşk’ ı seç!
Zira Aşk’ ın tatlı hayatı olmazsa bu hayat bir yüktür..
Aşk mumu ateş gibi görünür
Ama baştanbaşa nurdur, hoşluktan, güzellikten ibarettir..Demiş Mevlana hz.
Bende diyorum ki, Emperyal dünyayı yönetenlerin oyununa, gelmemek için, maneviyatı ve aşkı, sonrada ilahi sevdayı talep edelim. Ve dahi o sevdaya talebe olalım derim!..
Değerli dostlar; Emperyal güçler, algı yöntemleriyle, İnsanımıza para harcatarak, mutlu olacaklarını pompalayarak, para harcamalarını sağlıyor.. Ama insanımız borçlanıyor ve bırak mutlu olmayı, mutsuzlaşarak hasta oluyorlar!..
Oysa insan Maneviyat tan ibarettir. Özünden gelen sevgin kadar yücesindir!. Bilgin ve farkındalığın kadarda değerlisindir!..
Dostlar; Bir toplumu, köleleştirmenin en iyi yolu nedir bilirmisiniz?. El cevap; Onun manevi değerlerini, maddi değerler ile değiştirmektir!. Değersizleştirmektir!. Ki bu dünya, Emperyal düzeni devam etsin diye..
Dostlar; Paranızı gerçek ihtiyaçlarınıza harcayın, sonra müsrif oluruz ve dahi Maneviyat tan uzaklaşırız. Ve sonuçta mutsuz oluruz!.. Gerçek mutluluk, Allahımız ile bağ kurmak, ve onu yaşamında hissetmekle, Onun da sana hissettirmesiyle olur derim!. Bu vesileyle..
🙏Herkese selam, sevgi ve dua üfledim🙏