- 692 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ /YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA 19. MEKTUP
YAŞLI ADAM VE GENÇ KENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
19. MEKTUP
15.09.2018/ Cumartesi
MAVİDEN SARIYA
Birkaç gündür sana yeni bir mektup yazmayı düşünüyordum. Bu çok değişik bir mektup olmalıydı. Sakın hayır deme, çünkü gidişatımız mektubun istikameti gibi o yönde.
İlişkimizden bahsedeceğim. Aklına sakın değişik versiyonlar gelmesin. Ben aşktan meşkten bahsedecek değilim. Buna ne yaşım nede yaşadığım hayat müsait değil. Ben birbirimize karşı olan heyecanımızdan, arkadaşlığımızdan bahsedeceğim. Artık Trabzon’daki gördüğüm ve beraber bir hafta yaşadığım kız gözlerimin önünden kaybolup yok olduğunu görüyorum. Benim fıkır, fıkır hayat dolu Dünyam yok olup gitti.
Sarı Dünyamdın bende senin Mavi Okyanusun. Önce Sarı ve Mavi uçtu gitti. Sonra sıra Dünya ile Okyanusa geldi. Zaman içinde onlarda kayboldu. Sarı, Mavi ve mor kalpler gibi. Sadece kuru kuruya günaydın ve iyi akşamlar gibi teker kelimelik hatır sormak kaldı. Ben kendi hesabıma bunu kabullenemiyorum.
Biliyorum aynı göğün altında yaşamamıza rağmen aynı çağın insanı değiliz. Sen yolun başındayken ben o yolun sonlarında yürüyorum.
Bildiğim bir şey daha var. Sen geleceğini hazırlamak için olağan üstü çaba harcarken, ben sonumu çabuklaştırmak için elimden gelen çabayı gösteriyorum.
Sanırım her şey bir yere gelip dayandığı zaman nokta koymak lazımmış. Yaşadığım süre içinde uzaklarda olsan da daima benimle beraber olacaksın. Bunu hiç aklından çıkarma.
Sarı Dünyam, unutma sen bana hayatımın son yıllarında Allah’ın vermiş olduğu bir mükâfattın seni çok özleyecek ve unutmayacağım. Daha evvel bir mektubunda yazdığın gibi
HOŞ KAL
HOŞÇA KAL
SARI DÜNYAM
Bir zamanlar Mavi Okyanusu’ndan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.