- 606 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gerçek-leşti
Hayat bazıları için tiyatro olabilir, hatta bazıları Broadway’de sergiliyor hünerlerini, sergilesinler bakalım. Hayat dünyanın şanslı %5’inden bağımsız olanlar için bir sirk. Kimimiz hortumuna fırça tutturulmuş bir fil, kimimiz ölü bir balık yiyebilmek için çemberin içinden atlatılan bir yunus. Başkalarını eğlendirmek için yaşıyoruz. Bize bakıp gülebilsinler diye. Susuyoruz bu boktan düzende dilimiz olmasına rağmen. Bir an geldi de mi kaybetmeye başladık, yoksa avans mi verdik küçük görerek hayatı?
Sineği sıkıp suyunu çıkarıyoruz yetmiyor, neresindeyiz bu yanlışın? Dik durmayı bir şekilde öğrenmiş onurlu insanları eğip bükmeye çalışıyor gücü eline geçirenler, buķemezlerse de kırıyorlar tek bir hamlede. Giden de gelmiyor ki soralım öteki alemde böyle mi?
Özgürlük, adalet, eşitlik bir ütopya mi biz kılçıksız, unutkan balıklar için? Hoş unutmasak garanti intihar ederdik, bakış açına göre iyi veya kötü unutmak. Raptiyelerle panoya tutturulan fotoğraflar gibiyiz, zamani geçince kaldırılan, fotoğraf albümlerinde sararıp solmaya bırakılan! Mutlu sonlu filmlerle, hikayelerle kandırılmış bir güruh yetişirdiniz helal olsun iyi yediniz ve hep yiyeceksiniz. Biz ecelinize kadar size servis açmaya devam edecegiz çakılı kanun bu. Öyle mi ağalar?
Uzaktan seyredeceğiz miyop gözlerimizle hep onların gerçekleştirdiği, hayallerimizi...